پوتین: ناتو شریک جنایات رژیم کی‌یف است

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2023
عضو شوید
پوتین: ناتو، هرچند غیرمستقیم، در جنایات رژیم کی‌یف شریک است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با پاول زاروبین روزنامه نگار برای مسکو گفت که کشورهای ناتو، هرچند غیرمستقیم، در جنایات رژیم کی‌یف شریک هستند، رژیمی که از جمله مناطق مسکونی نووروسیا و دونتسک را گلوله باران می کند.
پوتین گفت: "در شرایط امروز که همه کشورهای پیشرو ناتو هدف اصلی خود را اعلام کرده اند که یک شکست استراتژیک به ما تحمیل کنند تا مردم ما به قول خودشان و همانطور که دیروز به یاد آوردم متحمل درد و رنج شوند. خوب، در این شرایط چگونه می توانیم پتانسیل هسته‌ای آن‌ها را در نظر نگیریم؟ به ویژه از آنجایی که آنها به اوکراین تسلیحاتی به ارزش ده‌ها میلیارد دالر می‌رسانند.
Послание президента РФ Владимира Путина Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2023
رئیس جمهور پوتین: ناتو یک بلوک نظامی است نه سیاسی
پوتین تاکید کرد: " بالاخره، این مشارکت به معنای خاصی است. چرا؟ زیرا این فقط همکاری نظامی-فنی نیست، آنها برای این کار پولی دریافت نمی کنند؟ درست است؟ این سلاح ها به صورت یک طرفه منتقل می شوند. به این معنی است که "تا حدی حداقل به طور غیرمستقیم، اما همچنان همدستی در جنایاتی که رژیم کی یف مرتکب می شود، از جمله گلوله باران مناطق مسکونی نووروسیا و دونتسک. خوب، چطور؟ البته، ما از این موضوع پیش می رویم. "و این توسط موضع ما دیکته می شود. و به نظر من کاملا قابل درک است، قابل درک و منطقی."
پوتین در 21 فبروری پیامی را به مجلس فدرال ارائه کرد. رئیس دولت در جریان سخنرانی خود اعلام کرد که روسیه مشارکت در معاهده استارت را تعلیق می کند. در همان روز، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، از طرف این ائتلاف از تصمیم روسیه ابراز تاسف کرد و خواستار تجدید نظر در آن شد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2023
پوتین: غرب به دنبال تقسیم روسیه به قطعات کوچک است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала