هشدار به زلنسکی درباره پیامدهای ناگوار یورش بر کریمه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на Ялту
Вид на Ялту - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
نایب رئیس پارلمان کریمه گفت، که رئیس جمهور اوکراین در یک کابوس نمی تواند پیامدهای ناگوار یورش به کریمه را تصور کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر بابکوف، نایب رئیس پارلمان کریمه گفت: تلاش برای یورش به کریمه پیامدهای ناگواری برای طرف اوکراینی در پی خواهد داشت.
پیشتر ولودیمیر زلنسکی گفته بود، که کیف در حال آماده شدن برای یورش نظامی بر کریمه است.
بابکوف گفت: "زلنسکی، حتی در یک کابوس، نمی‌تواند تصور کند که اگر تلاشی برای تجاوز به کریمه انجام دهد، چه اتفاقی خواهد افتاد. روسیه پیش از این نشان داده است که پس از یورش تروریستی به پل کریمه آماده انجام چه کاری است. با روسیه ای که در صورت تجاوز به کریمه خواهند دید، من به شما اطمینان می دهم که خود زلنسکی نمی خواهد با آن آشنا شود".
Вид на Кремль с Парящего моста в парке Зарядье в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
واکنش کرملین به سخنان معاون وزیر خارجه امریکا درباره کریمه
به باور وی، زلنسکی مجبور به اظهار چنین اظهاراتی توسط کسانی است که برای "حفظ رژیم کیف و برای فریب دادن و نابودی مردم اوکراین" قسط های چند میلیارد دالری به کیف اختصاص می دهند.
بابکوف تاکید کرد: کل جهان غرب از همه امکانات خود صرف نظر کرده است تا اوکراین بتواند بایستد و ارتش اوکراین روز به روز زیر آتش نیروهای مسلح روسیه در حال ذوب و ناپدید شدن است و به همین دلیل سخنان پریشان و تهدیدهای مشابه به گوش می رسد.
نایب رئیس مجلس کریمه در عین حال معتقد است، که نباید نقشه های دشمن را دست کم گرفت.
بابکوف تاکید کرد: البته ما اظهارات آنها را می شنویم و به یاد می آوریم، اما در این مورد هیچ احساس و عصبانیت نداریم.
یادآوری می کنیم، که کریمه در مارچ 2014 پس از یک همه پرسی پس از کودتا در اوکراین به منطقه روسیه تبدیل شد. در همه پرسی سال 2014، 96.77 درصد از رای دهندگان در کریمه و 95.6 درصد در سواستوپل موافق پیوستن به روسیه بودند. اوکراین هنوز کریمه را سرزمین اشغالی موقت خود می داند، بسیاری از کشورهای غربی در این مورد از کیف حمایت می کنند. به نوبه خود، رهبری روسیه بارها اعلام کرده است، که باشندگان کریمه به اتحاد دوباره ای دموکراتیک با روسیه، با رعایت کامل قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل رای دادند. به گفته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، موضوع کریمه "بالاخره بسته شد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала