نیروهای روسیه قریه یاگودنویه در شمال آرتموفسک را آزاد کردند

© Sputnik / Georgiy Zimarev /  مراجعه به بانک تصاویر تحرکات نیروهای مسلح روسیه در سراسر جهان
تحرکات نیروهای مسلح روسیه در سراسر جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
رئیس شرکت نظامی خصوصی واگنر، پریگوژین، از آزادسازی نیروهای مسلح روسیه از روستای یاگودنویه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی پریگوژین، موسس گروه واگنر در کانال تلگرامی خود اعلام کرد، نیروهای روسیه قریه یاگودنویه در شمال آرتموفسک را آزاد کردند.
وی گفت: "در ساعت 7 بعدازظهر روز 25 فبروری، قطعات شرکت نظامی خصوصی واگنر قریه یاگودنویه را به طور کامل تصرف کردند."
بعد از ظهر روز شنبه فرمانده واگنر از پیشروی ارتش روسیه تا مرکز آرتموفسک صحبت کرد و خاطرنشان کرد: آنها 1740 متر برای رفتن به مرکز شهر داشتند. به گفته وی، شبه نظامیان اوکراینی همچنان در صف ایستاده اند، اما نشانه هایی آشکار از عقب نشینی وجود دارد.
Самоходная гаубица 2С19 Мста-С во время учений на полигоне Молькино в Краснодарском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه سه هویتزر نیروهای مسلح اوکراین را در خرسون منهدم کرد
ارتش گفت که اکنون جنگ های سختی در آرتموفسک جریان دارد، گروه ها به پیش حرکت می کنند، اما نه به سرعت، زیرا نیروهای مسلح اوکراین با کمک نیروهای تازه بسیج شده در حال "شکاف ها" در جبهه هستند.
روز قبل، پریگوژین همچنین از آزادسازی روستای برخوفکا در شمال غربی آرتموفسک خبر داد و در آغاز هفته، وزارت دفاع از آزادسازی روستای همجوار پاراسکویفکا خبر داد.
این شهر در بخشی از جمهوری خلق دونتسک که توسط مقامات کیف کنترل می شود، در شمال گورلووکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала