تظاهرات ضد ناتو در مادرید

© Sputnik / Alejandro Martinez Velez /  مراجعه به بانک تصاویر Участники митинга за единство Испании собрались на площади Колумба в Мадриде
Участники митинга за единство Испании собрались на площади Колумба в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
راهپیمایی در مادرید علیه استراتژی نظامی ناتو و ارسال سلاح به اوکراین برگزار شد.
به گزارش اسپوتیک، راهپیمایی علیه استراتژی نظامی ناتو و ارسال سلاح به اوکراین در پایتخت اسپانیا برگزار شد.
در مادرید، "مجمع خلق علیه جنگ" که شامل سازمان‌ها و افراد مختلف است، تظاهراتی را با شعارهای "علیه همه جنگ‌ها، علیه همه بلوک‌ها"، "دور ناتو، دور از پایگاه‌های نظامی"، "اسلحه ارسال نمی‌شود"، "مرگ بودجه های نظامی"، "نه پوتین نه ناتو" برگزار کرد.
یکی از برگزارکنندگان این تظاهرات که از میدان مرکزی شهر کالو آغاز شد و با تجمع در مقابل ساختمان وزارت امور خارجه کالو پایان یافت، گفت: "بدیهی است که حل این مناقشه با مداخله ناتو و اروپای امپریالیستی محقق نخواهد شد.
Участники акции протеста в Париже против повышения пенсионного возраста во Франции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
کلوپ ویدیو
تظاهرات کالا زردها در پاریس + ویدیو
معترضان با افزایش بودجه نظامی که اکنون به حدود 2 درصد تولید ناخالص داخلی کشور می رسد، مخالفت کردند و خواستار تخصیص مجدد این منابع به هزینه های اجتماعی و حمایت از مردم در میان افزایش قیمت برق، محصولات اساسی و خدمات شدند.
نمایندگان توضیح می دهند. این درگیری به نقش ناتو انرژی بخشیده است و کشورهای مختلف در اروپا را بر آن داشته تا هزینه های نظامی مورد نیاز ایالات متحده را افزایش دهند، که منجر به افزایش قیمت برای اساسی ترین منابع مانند انرژی و مواد غذایی در مواجهه با شرایط اقتصادی شده است. که این افزایش قیمت باعث بحران انرژی و اجتماعی در مقیاس جهانی شده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала