بیانیه نخست وزیر هند در مورد اوکراین

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр Индии Нарендра Моди на пленарном заседании Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017
Премьер-министр Индии Нарендра Моди на пленарном заседании Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
مودی نخست وزیر هند گفت که مسئله اوکراین باید از طریق گفتگو و دیپلماسی حل شود.
به گزارش اسپوتنیک، نارندرا مودی، نخست وزیر هند در یک کنفرانس مطبوعاتی با أولاف شولتس، صدراعظم آلمان گفت: مشکل اوکراین باید از طریق گفتگو و دیپلماسی حل شود، هند آماده است تا در هر روند صلح مشارکت کند.
مودی گفت: "تأثیر همه گیری کووید و درگیری در اوکراین در سرتاسر جهان احساس می شود. آنها تأثیر منفی ویژه ای بر کشورهای در حال توسعه داشته اند. ما نگرانی مشترک خود را در این مورد ابراز کردیم. ما موافقیم که این مشکلات تنها از طریق تلاش های مشترک قابل حل است. ما همچنین در دوره ریاست هند در گروه 20 بر این موضوع تاکید می کنیم. از همان آغاز حوادث اوکراین، هند بر حل این مناقشه از طریق گفتگو و دیپلماسی اصرار داشته است. هند آماده است تا در هر روند صلح مشارکت کند."
Проводы фрегата Адмирал Горшков в Североморске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
تطبیقات نظامی روسیه، چین و جمهوری افریقایی جنوبی در بحر هند
وی افزود: هند و آلمان توافق کردند که "اصلاحات در نهادهای چند جانبه برای انعکاس بهتر واقعیت های جهانی مورد نیاز است."
نخست وزیر هند در ادامه بیان کرد: "این از مشارکت فعال ما در چارچوب گروه G4 در بهبود شورای امنیت سازمان ملل آشکار است."
آلمان و هند، همراه با برازیل و جاپان، اعضای "گروه چهار" (G4) هستند - گروهی از کشورهایی که مقیاس توسعه آنها با اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل قابل مقایسه است و نیاز به عضویت دائمی در این سازمان دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала