امریکا از پوتین خواست تا از جنگ هسته ای جلوگیری کند

© Sputnik / Sergey Karpukhin/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.02.2023
عضو شوید
یک نظامی ایالات متحده امریکا از رئیس جمهور روسیه خواست تا از رویداد ناگوار جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ/دگروال داگلاس مک گرگور، مشاور پیشین رئیس پنتاگون در مصاحبه با Judging Freedom گفت: ایالات متحده باید پس از تعلیق مشارکت روسیه در پیمان کاهش جنگ افزارهای راهبردی برای جلوگیری از یک فاجعه جهانی به سخنان ولادیمیر پوتین گوش دهد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
چند درصد از مردم روسیه پیام پوتین در مجلس فدرال را مثبت ارزیابی کردند؟ + داده نمایی
ای کارشناس امریکایی هشدار داد: "بیایید با آن روبرو شویم، آنها اکنون کلاهک های هسته ای بیشتری نسبت به ما دارند. شاید حتی وسایل نقلیه و حامل های تحویل بیشتر. من نمی دانم. ما درباره همه این اعداد سردرگم هستیم. ایالات متحده و روسیه با هم به اندازه کافی قدرتمند هستند که بتوانند سیاره زمین را نابود کنند. در این شکی نیست".
به نظر او، واشنگتن به مسکو خیانت کرد و رئیس جمهور روسیه فهرست کاملی از حقایق را تأیید می کند.
مک گرگور در پایان گفت: "بنابراین، این به نفع ماست که معاهده را در مقطعی بازگردانیم، و من فکر می کنم که او (ولادیمیر پوتین) این را به صراحت اعلام کرد".
پیش از این، ویاچسلاو نیکونوف، معاون دومای دولتی روسیه گفته بود، که گفتگو با واشنگتن درباره استارت ممکن است، اما بر اساس شرایط مسکو.
یادآوری می کنیم، که در 21 فیبروری، رهبر روسیه پیامی را به مجلس فدرال اعلام کرد، که در آن اعلام کرد مسکو در پاسخ به اولتیماتوم های امریکا، مشارکت در معاهده کاهش جنگ افزارهای راهبردی را تعلیق می کند، اما از آن بیرون نمی شود. رئیس دولت روسیه خاطرنشان کرد، که پیش از بازگشت به گفت و گو لازم است بدانیم که چگونه می توان کل زرادخانه راهبردی ناتو از جمله فرانسه و انگلیس را در نظر گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала