مجله فورتی فایو 19: بایدن باید زلنسکی را مجبور به ترک کریمه و ناتو کند

© AFP 2023 / Evan VucciПрезидент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден у Мариинского дворца в Киеве
Президент Украины Владимир Зеленский и президент США Джо Байден у Мариинского дворца в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
عضو شوید
مجله فورتی فایو 19: بایدن باید زلنسکی را مجبور به ترک کریمه و ناتو کند.
به گزارش اسپوتنیک، تد گالن کارپنتر روزنامه نگار در مقاله ای برای 19FortyFive می نویسد، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده باید بر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین برای مذاکره در مورد توافق صلح با روسیه فشار بیاورد.
این نشریه می‌گوید: "به‌جای ادامه حمایت نامحدود از اوکراین، او باید دولت زلنسکی را تحت فشار قرار دهد. چنین توافقی بدون شک اوکراین را ملزم می‌کند که بلندپروازی‌های عضویت در ناتو را کنار بگذارد و بپذیرد که کریمه اکنون بخشی از روسیه است".
این مقاله خاطرنشان می کند که حمایت بی پروا از کی‌یف توسط واشنگتن و لندن منجر به خونریزی و ویرانی شد.
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2023
سفر بایدن به اوکراین به اجازه روسیه صورت گرفت
این روزنامه‌نگار نوشت: "شکی نیست که هر دو دولت از چشم‌انداز اوکراین بی‌طرف بسیار ناراضی بودند و از کی‌یف خواستند تسلیم نشود و قول کمک نظامی بزرگ را دادند."
به نظر کارپنتر، جایگزین‌های احتمالی برای چنین توافقنامه‌ای که به‌شدت ناقص است، پیروزی نهایی روسیه پس از سال‌ها درگیری فرسایشی یا آتش‌بس است.
کشورهای غربی مدام در مورد این واقعیت صحبت می کنند که اوکراین باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد و عرضه سلاح و تجهیزات نظامی را افزایش دهد. مسکو بارها اعلام کرده است که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نوید خوبی ندارد و تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با تسلیحات به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала