قریب به 80% از مردم روسیه پیام پوتین در مجلس فدرال را مثبت ارزیابی کردند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
عضو شوید
نظرسنجی: 78 درصد از روس‌هایی که پیام پوتین به مجلس فدرال را تماشا کردند معتقدند که او صادق بود.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس یک نظرسنجی که توسط مرکز تحقیقات افکار عمومی همه روسیه (VTsIOM)، صورت گرفت آمده است که اکثر (78٪) کسانی که پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به مجلس فدرال ساکنان فدراسیون روسیه را تماشا کردند، معتقدند که او صادق است، 52٪ گفتند که کل سخنرانی او جالب بود.
اکثریت (78٪) از کسانی که پیام پوتین به مجلس فدرال را تماشا کردند معتقدند که او صادقانه و صمیمانه صحبت کرده است، 9٪ برعکس فکر می کنند، 13٪ دیگر پاسخ دادن به آن را دشوار می دانند. همچنین اکثریت (88 درصد) بر این باورند که پوتین به طور واضح و روشن موضع خود را بیان کرده است.
برای 82 درصد از بینندگان، پیام جالب بود. از این تعداد، 52٪ معتقدند که کل ارائه جالب بود، 30٪ که بیشتر آن جالب بود. 41 درصد از پاسخ دهندگان مطمئن هستند که همه موضوعات مطرح شده از سوی رئیس جمهور مهم و قابل توجه بوده است، 33 درصد گفته اند که بیشتر موضوعات مطرح شده است، 23 درصد دیگر گفته اند که فقط برخی از موضوعات مهم بوده است، 3 درصد که فقط مسائل جزئی مطرح شد.
این پیام بر 81 درصد از بینندگان تأثیر مثبت گذاشت. برای 45 درصد کاملاً مثبت و برای 36 درصد تا حدی مثبت بود. هر دهم (10٪) گفت که سخنرانی رئیس جمهور یک برداشت نسبتاً منفی به جا گذاشت، 1٪ گفتند که یک تصور کاملاً منفی از خود به جای گذاشت.
نظرسنجی VTsIOM در میان 129 پاسخ دهنده در مسکو، سنت پترزبورگ، ساراتوف، ولژسکی، کراسنودار، اولیانوفسک، بیسک، یکاترینبورگ، نیژنی نووگورود و پرم انجام شد. روش تحقیق، تماشای ویدئو با واکنش های آزمایشی بوده است.
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
پیام سالانه پوتین به مجلس فدرال+ ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала