شویگو: غرب به دنبال تجزیه روسیه است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
عضو شوید
شویگو: تلاش های غرب برای تجزیه روسیه و سلب استقلال، شکست خواهد خورد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز مدافع میهن را به نظامیان روسیه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که امروز کشور در خطر جدی غرب قرار دارد.
به گفته وی، اکنون نیروهای مسلح به عنوان تضمین امنیت ملی و توسعه پایدار روسیه عمل می کنند.
وزیر دفاع روسیه که در یک شب جشن در تئاتر مرکزی آکادمیک ارتش روسیه صحبت می کرد، گفت: "سربازان و افسران ما از آنچه پدران و اجداد ما برای آن جنگیدند دفاع می کنند. برای آنها رفاه و امنیت میهن همیشه بالاترین معنای زندگی بوده است. و برای ما جانشینان آنها فداکاری به میهن ارزش اصلی است. " حمایت قاطع از استقلال روسیه."
شویگو خاطرنشان کرد: قهرمانی و شجاعت سربازان و همچنین قدرت و شکوه تسلیحات روسی همواره بخشی جدایی ناپذیر از عظمت روسیه بوده است. وی تاکید کرد که پیروزی های سرباز روسی برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده است و شاهکار مردم در طول جنگ بزرگ میهنی هرگز محو نخواهد شد.
رئیس وزارت دفاع گفت: "امروز ما بار دیگر در معرض خطر جدی هستیم. غرب جمعی با استفاده از اوکراین به دنبال تجزیه روسیه و سلب استقلال آن است. این تلاش ها محکوم به شکست است."
Военнослужащие во время празднования Дня защитника Отечества на Соборной площади возле Успенского собора в Омске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
کلوپ ویدیو
تجلیل از روز مدافعین میهن در روسیه با حضور پوتین + ویدیو
وی همچنین خطاب به کسانی که اکنون در جبهه هستند، تشکر کرد.
شویگو با ابراز قدردانی ویژه از پزشکان نظامی گفت: من صمیمانه از کسانی که در خط مقدم هستند، کارهای دشوار را برای اطمینان از عملیات رزمی حل می کنند و وظیفه نظامی خود را با به خطر انداختن جان خود انجام می دهند، تشکر می کنم.
وزیر خاطرنشان کرد که قهرمانان روسیه در این شب جشن حضور دارند: خلبانان سرهنگ سرگئی دمیاننکو، ویکتور رومانوف و ماکسیم استفانوف، چتربازان سرگرد الکساندر ولکوف و ستوان دنیس اسکاکونوفسکی، تانکمن ها ستوان ارشد آنتون استاروستین و گروهبان ارشد یوری نیمیم.
شویگو در پایان گفت: "از خانواده های سربازان برای حمایت معنوی از سربازانمان تشکر می کنیم. این به آنها کمک می کند تا وظایف نظامی خود را به درستی انجام دهند."
به گفته وی، حمایت اجتماعی از چنین خانواده هایی در اولویت وزارت دفاع قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала