پوتین هدف اصلی غرب را در مجلس فدرال اعلام کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت که هدف غرب، اقتدار بدون مرز در جهان و جدا کردن مناطق تاریخی روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، هنگام سخنرانی در مجلس فدرال روسیه گفت که هدف اصلی غرب، قدرت بدون مرز است که برای آن هزینه های عظیمی می کند، از جمله برای تشویق شورش و انقلاب در کشورهای جهان. هدف در اوکراین این است تا روسیه مناطق تاریخی خود را ازدست بدهد.
آقای پوتین گفت: " هدف غرب، قدرت بدون مرز است. تا حالا بيشتر از 150 ميليارد دالر برای کمک و تسليح رژیم کي‌یف خرج کرده... و جریان پول برای جنگ کاهش نمی یابد. و همچنین برای ایجاد شورش و کودتا در کشورهای دیگر در سراسر جهان هزینه می کنند... هیچکدام از قربانیان انسانی و تراژدی ها به حساب نمی آیند، زیرا تریلیون ها دالر در خطر است."
رئیس جمهور روسیه آماری از کمک‌های غرب به کشورهای فقیر و اکراین را به خوانش گرفت: کشورهای جی هفت کمتر از 60 میلیون دالر به کشورهای فقیر کمک کرده اند که 2.5 درصد کمتر از اوکراین در یک سال است.
او همچنان گفت که غرب با استفاده از کلمه " دموکراسی و آزادی ها، ارزش های نو لیبرال و توتالیتاری"، به رهبران و مردم کشورها برجسب زدند، درعین حال می‌خواهند روسیه را متهم کنند.
غرب جهان را به هرج و مرج می اندازد و روسیه را مقصر می داند: در کنفرانس اخیر در مونیخ، اتهامات بی پایان علیه روسیه شنیده شد. به نظر می رسد که این کار فقط برای فراموش کردن کاری است که غرب در دهه های اخیر انجام داده است.
پوتین گفت: بر اساس تخمین های خود کارشناسان آمریکایی، در نتیجه جنگ هایی که ایالات متحده پس از سال ۲۰۲۱ آغاز کرد، تقریباً 900 هزار نفر کشته شدند و بیش از 38 میلیون نفر تبدیل به مهاجر شده اند.
او در پایان گفت: "آن ها می خواهند همه این چیزها را از حافظه بشریت پاک کنند، وانمود کنند که هیچ اتفاقی نیفتاده است، اما هیچ کس در جهان آن را فراموش نکرده و فراموش نخواهد کرد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала