لاوروف سفر بایدن به‌ کی‌یف را حرکت نمایشی خواند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме "Примаковские чтения"
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров выступает на VIII Международном научно-экспертном форуме Примаковские чтения - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه سفر رئیس جمهور امریکا به کی‌یف و بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را حرکتی نمایشی خواند و گفت که تلاش برای نجات رژیم نازی بیهوده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، سفر دیروز جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به کیف و همچنین بسته جدید کمک نظامی واشنگتن به اوکراین را حرکتی نمایشی خواند.
لاوروف در پاسخ به درخواست برای اظهار نظر درباره سفر بایدن به کیف و بسته جدید کمک نظامی به اوکراین به خبرنگاران گفت: "چه چیز جدیدی در این وجود دارد؟ می دانید، یک نمایش وجود دارد و همینطور ادامه دارد. همه چیز از دیدگاه همکاران غربی پیشین ما و از منظر نجات رژیم نازی که در این راستا کار می کند، تلاش های بیهوده است".
اختلافات قابل توجهی بین بایدن و زلنسکی به وجود آمده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2023
سفر بایدن به اوکراین به اجازه روسیه صورت گرفت
یادآوری می کنیم، که روز دوشنبه مشخص شد که بایدن برای یک سفر یک روزه به کیف سفر کرده است. برخلاف رویه رایج، دولت ایالات متحده مردم را در مورد این سفر آگاه نکرد. افزون بر این، نمایندگان کاخ سفید بارها این موضوع را رد کرده اند که رئیس جمهور قصد دارد به اوکراین سفر کند. در ابتدا، در برنامه کاری رئیس دولت که بین خبرنگاران توزیع شد، آمده بود که بایدن عصر دوشنبه به ورشو پرواز کند و سفر خارجی جدید وی به سفر لهستان محدود می شود.
روز دوشنبه، ایالات متحده یک بسته کمک جدید 460 میلیون دالری به کیف را اعلام کرد. اعلام این کمک همزمان با سفر اعلام نشده ای رئیس جمهور بایدن به کیف در اوایل دوشنبه بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала