لندن اعتراف کرد که اروپا تانک های قابل استفاده برای کیف ندارد

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniتحریم های لندن علیه ریاض
تحریم های لندن علیه ریاض - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
عضو شوید
وزارت دفاع بریتانیا اعتراف کرد که اروپا تانک های قابل استفاده برای انتقال به کیف ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا گفت که پس از تصمیم برای تامین تانک‌های غربی به اوکراین، بسیاری از کشورها متوجه شدند که تانک‌های قابل استفاده برای انتقال به کیف ندارند.
والاس گفت: "یک راه حل سیاسی وجود دارد. اما بسیاری از کشورها متوجه شده اند که ارتش آنها تانک های قابل استفاده ای ندارند که بتوانند آنها را تامین کنند.
وی در مصاحبه ای با مجله اشپیگل گفت سیاستمداران ارتش خود را به گدام ها فرستاده اند و متوجه شده اند که تانک های آنها قابل استفاده یا ترمیم برای تحویل به اوکراین نیستند.
به گفته او، کشورهای ناتو "با درد و اندوه متوجه شدند" که طی 30 سال گذشته ارتش های آنها خسته شده است.
Leopard 2 немецкий основной танк - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
آلمان: تانک های لئوپارد-2 برای اوکراین ارسال کنید و از وعده هایتان فرار نکنید
وزیر، که به گفته وی ذخایر مهمات نیز ناکافی است، گفت: "اعدادی وجود دارد که هر کشور چند تانک دارد. اما واقعیتی وجود دارد که به ما می گوید که تعداد بسیار کمی از آنها قابل استفاده هستند."
با این حال، به گفته والاس، "تانک ها سلاح معجزه آسایی برای پیروزی فوری در جنگ نیستند." وزیر امور خارجه گفت: "البته تانک ها اوکراینی ها را قوی تر می کنند، اما این معجون جادویی نیست که ناگهان همه چیز را تغییر دهد."
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وی هشدار داد که از آنجایی که غرب تسلیحات دوربرد بیشتری به اوکراین ارسال می کند، اهداف جغرافیایی عملیات ویژه بیشتر و بیشتر از خط فعلی پیش می رود. وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که غرب باید درک کند که تامین تسلیحات به اوکراین امنیت این کشور را تقویت نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала