تلفات نیروهای اوکراینی در مسیر دونتسک

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Работа самоходной артиллерийской установки "Акация" ВС РФ в южном секторе СВО
Работа самоходной артиллерийской установки Акация ВС РФ в южном секторе СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
عضو شوید
وزارت دفاع میگوید که نیروهای اوکراینی در طول یک روز 150 سرباز را در جهت دونتسک از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان عملیات تهاجمی در جهت دونتسک، نیروهای مسلح روسیه روزانه 150 سرباز اوکراینی، 10 قطعه تجهیزات و همچنین 3 انبار مهمات و سلاح موشکی و توپخانه‌ای نظامیان اوکراینی را نابود کردند.
این وزارتخانه اعلام کرد: "در مسیر دونتسک، 150 نظامی اوکراینی، پنج موتر زرهی جنگی، سه موتر، یک موتر جنگی Grad MLRS و یک هویتزر خودکششی Gvozdika در یک روز منهدم شدند."
علاوه بر این، در منطقه آودیوکا و کراسنوگروفکا در جمهوری خلق دونتسک، سه انبار مهمات و سلاح های راکتی و توپخانه ای نظامیان اوکراینی از بین رفت.
Chairman of the Joint Chiefs Gen. Mark Milley speaks during a ceremony at the National 9/11 Pentagon Memorial to honor the 184 people killed in the 2001 terrorist attack on the Pentagon, in Washington, Friday Sept. 11, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2023
برنده نظامی در درگیری اوکراین وجود ندارد
یادآوری می کنیم، که روسیه از 24 فیبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور روسیه، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند. پوتین پیشتر گفته بود، که غرب در تلاش است تا برای فروپاشی روسیه یک منطقه ضد روسیه در اوکراین ایجاد کند و برای جلوگیری از این امر عملیات ویژه ای آغاز شد.
همانطور که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل … در قلمرو بریتانیا، آلمان، ایتالیا و کشورهای دیگر دخالت دارند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала