پسر ترامپ با یک عکس نقش زلنسکی را در امریکا نشان داد

© AP Photo / Brynn AndersonДональд Трамп-младший, сын экс-президента США Дональда Трампа
Дональд Трамп-младший, сын экс-президента США Дональда Трампа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
دونالد ترامپ جونیور دیدگاه امریکا نسبت به زلنسکی را با کمک یک عکس به مسخره گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه های اجتماعی خود به شوخی گفت: فرماندار اوهایو برای درخواست کمک از دولت امریکا باید ماسکی با چهره ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بزند.
دونالد ترامپ جونیور در توضیح این تصویر نوشت: "فرماندار اوهایو پس از اینکه بایدن درخواست او برای کمک به رخدادهای طبیعی رد کرد."
قابل ذکر است که 3 فبروری یک ریل باری در اوهایو از قطار خارج شد که ده ها واگون پر از مواد کیمیایی خطرناک را حمل می کرد. این حادثه موجب آتش سوزی و سپس انفجار رخ داد، و این باعث انتشار مواد خطرناک در محل حادثه شد.
خدمات اضطراری مجبور شدند حدود یک و نیم هزار شهروند را از خانه های مجاور محل حادثه خارج کنند. به گزارش واشنگتن پست، برخی از ساکنان از بازگشت هراس دارند و بسیاری از افراد خارج از منطقه تخلیه نیز خانه های خود را ترک کرده اند.
در اوایل 8 فبروری، مقامات اعلام کردند که منطقه ای که مواد شیمیایی در آن انتشار شده، امن است و ساکنان می توانند به خانه های خود بازگردند. به گفته آنها، سطح آلودگی از حد معمول فراتر نمی رود، اما داستان هایی در مورد ماهی های مرده، مرغ ها خانگی در اینترنت ظاهر می شود و ساکنان محلی از بدتر شدن وضعیت سلامتی خود پس از حادثه شکایت می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала