نیروهای روسیه شرکت های تامین کننده نیروهای مسلح اوکراین را مورد حمله قرار دادند

© Sputnik / Natalia Seliverstova露国防省
露国防省 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه به شرکت هایی که سوخت و گلوله نیروهای مسلح اوکراین را تأمین می کردند، حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای روسیه به شرکت هایی که سوخت و مهمات ارتش اوکراین را تامین می کردند، حمله راکتی کردند.
در این گزارش آمده است که:" نیروهای مسلح فدراسیون روسیه یک حمله راکتی متمرکز با سلاح‌های دوربرد هوایی و دریایی بر علیه شرکت‌هایی که سوخت و مهمات را در اختیار نیروهای مسلح اوکراین قرار می‌دادند، انجام دادند. اهداف این حملات محقق شد. "
این وزارتخانه خاطرنشان کرد که در نتیجه، امکان ایجاد اختلال در تامین سوخت گروه‌های اوکراینی و کاهش چشمگیر امکان تولید مواد منفجره، باروت و سوخت جامد راکت در اوکراین وجود داشت.
وزارت نظامی همچنین در مورد درگیری ها در بخش های مختلف جبهه نیروهای مسلح اوکراین صحبت کرد. بنابراین، در جهت دونتسک، واحدهای گروه جنوبی حدود 200 سرباز اوکراینی، دو خودروی زرهی رزمی، دو خودرو، دو هویتزر D-30 و یک D-20 و همچنین یک انبار مهمات تیپ 36 تفنگداران دریایی را منهدم کردند.
در جهت کوپیانسک، گروه بندی غربی در مناطق روستاهای گریانیکوفکا، لیمان پرووی، برستوویه (منطقه خارکف) و نووسلوفسکویه (لوهانسک) به دشمن وارد شد. در آنجا، نیروهای مسلح اوکراین حدود 80 نظامی اوکراینی، دو خودروی زرهی رزمی و شش خودرو را از دست دادند.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روشنگری وزارت دفاع روسیه درباره یورش موشکی به سیستم کنترل نیروهای مسلح اوکراین
در جهت کراسنولیمانسکی، گروه "مرکز" در منطقه ترن (دونتسک)، استلماخوفکا, نوسکی و چروونا دیبرووا (لوهانسک) حدود 90 جنگنده نیروهای مسلح اوکراین، خودروهای رزمی پیاده نظام، دو خودروی زرهی، یک سیستم نصب Grad MLRS و دو هویتزر خودکششی "آکاتسیا" منهدم شدند.
در جهت جنوب دونتسک و زاپوروژیا، گروه وستوک حملاتی را در مناطق اوگلدار و همچنین در روستاهای اولگوسکویه و ماگدالینوفکا (منطقه زاپوروژیا) انجام داد. در آنجا ارتش اوکراین بیش از 70 نفر، خودروهای جنگی پیاده نظام، دو خودروی زرهی، دو وانت، اوراگان ام ال آر اس، دو هویتزر D-20 و یک هویتزر آمریکایی M777 را از دست داد. انبار مهمات تیپ 72 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در مجاورت وولدار مستقر شد.
در جهت خرسون، دشمن حدود 35 سرباز، 12 خودرو، دو هویتزر خودکششی آکاتسیا و یک دستگاه HIMARS MLRS را از دست داد. در منطقه خرسون و ورخوتاراسوفکا (منطقه دنیپروپتروفسک) دو انبار مهمات منهدم شد.
هوانوردی ارتش، نیروهای راکتی و توپخانه در یک روز 97 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین، نیروی انسانی و تجهیزات را در 106 منطقه شکست دادند. یگان های پدافند هوایی یک فروند هلیکوپتر Mi-8 اوکراینی، 9 پهپاد، سه گلوله هیمارس و یک راکت ضد رادار سیستم راکتی پرتاب چندگانه را سرنگون کردند.
Артиллеристы во время демонстрационной программы Международного военно-технического форума Армия-2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپچی های روس، رادار AN / TPQ امریکایی را در نزدیکی خرسون در هم کوبیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала