نولاند: تمام تأسیسات کریمه "اهداف مشروع" برای اوکراین است

© Vadim Ghirdaویکتوریا نولاند
ویکتوریا نولاند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
نولاند معاون رئیس وزارت خارجه امریکا تأسیسات نظامی کریمه را اهداف مشروع اوکراین اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه امریکا، تأسیسات نظامی در کریمه را "اهداف مشروع" اوکراین می داند.
او حین نشست مجازی مرکز کارنگی گفت: "اینها اهداف قانونی استند، اوکراین فعلاً ضربه زدن به آنها است و ما از آن حمایت می کنیم.
Министр иностранных дел России Сергей Лавров во время подхода к прессе по итогам совещания глав МИД Группы двадцати на полях саммита G20 на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
نولاند به دست داشتن در انفجارهای نورد استریم اعتراف کرد
ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا، تأسیسات نظامی در کریمه را "اهداف مشروع" اوکراین خواند
او در یک رویداد مجازی مرکز کارنگی گفت: "اینها اهداف قانونی هستند، اکنون اوکراین میتواند به کریمه ضربه وارد نماید و ما از آن حمایت می کنیم".
کریمه در مارچ 2014 پس از یک همه پرسی پس از کودتا در اوکراین به منطقه روسیه تبدیل شد. در همه پرسی 96.77 % از رای دهندگان در کریمه و 95.6 % در سواستوپل به پیوستن به روسیه رای دادند. اوکراین هنوز کریمه را سرزمین اشغالی موقت خود می داند، بسیاری از کشورهای غربی در این مورد از کیف حمایت می کنند. به نوبه خود، رهبری روسیه بارها اعلام کرده است که شهروندان کریمه به اتحاد مجدد دموکراتیک با روسیه، با رعایت کامل قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل رای دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала