شولتس: در آلمان بر سر تحریم ها و انتقال تسلیحات اختلاف نظر وجود دارد

© AP Photo / Markus SchreiberКанцлер Германии Олаф Шольц
Канцлер Германии Олаф Шольц - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
شولتس گفت در آلمان در مورد تحریم ها و تامین تسلیحات وحدت وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس، صدراعظم بوندس در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: در آلمان در مورد تامین تسلیحات به کی‌یف و تحریم‌ها علیه مسکو وحدت وجود ندارد.
وی گفت: " ما در یک دموکراسی هستیم و بعضی از ما چندان مطمئن نیستند که اعمال همه این تحریم ها و ارائه این همه سلاح به اوکراین واقعا ایده خوبی است. اما حتی بیشتر این افراد در نهایت اعتراف می کنند که دولت باید تصمیمات مسئولانه بگیرد."
رئیس دولت همچنین خاطرنشان کرد که حامیان این اقدامات نیز "گاهی مجبور می شوند اعتراف کنند که چنین تصمیماتی به صورت جمعی در سطح جامعه شرکا اتخاذ می شود."
در پایان جنوری، تحت فشار متحدان ناتو، آلمان با ارائه تانک های لئوپارد 2 به اوکراین موافقت کرد. انتظار می رود اولین تحویل در ماه مارس، گزارش شد که این تانک ها 14 دستگاه خواهد بود. علاوه بر این، برنامه ها شامل 14 لئوپارد دیگر پولندی، چهار لئوپارد کانادایی، سه لئوپارد پرتغالی و هشت لئوپارد نروژی در 2 مدل مختلف است.
کشورهای غربی مدام در مورد این واقعیت صحبت می کنند که اوکراین باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد و عرضه سلاح و تجهیزات نظامی را افزایش دهد. مسکو بارها اعلام کرده است که کمک های نظامی غرب برای اوکراین نوید خوبی ندارد و تنها درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با سلاح به هدف قانونی ارتش روسیه تبدیل می شود.
وزير المالية الألماني أولاف شولتز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
شولتس: اوکراین برای پیوستن به ناتو باید به حقوق بشر احترام داشته باشد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала