ایالات متحده منتظر عواقب ناگوار تضعیف "نورد استریم" است

© Photo / Nord Stream 2/Axel SchmidtПрокладка труб "Северного потока-2" в водах Швеции
Прокладка труб Северного потока-2 в водах Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2023
عضو شوید
سیمور هرش روزنامه نگار مشهور امریکایی در مورد عواقب عظیم تضعیف "نورد استریم" به ایالات متحده هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش، روزنامه نگار در مصاحبه ای با دموکراسی اکنون گفت که تضعیف نورد استریم عواقب ناگوار برای ایالات متحده خواهد داشت.
نیویورک تایمز به دلایلی دیگر در مورد این موضوع نمی نویسد که پیامدهای سیاسی برای ما بسیار بزرگ خواهد بود. بایدن و افرادش در کاخ سفید این تحقیقات را رد کردند و همچنان به امتناع و در همزمان تایید در مطبوعات ادامه می دهند. ما عواقب سیاسی را در درازمدت برای خود خواهیم دید، حتی تا خروج احتمالی برخی کشورهای ناتو، زیرا بایدن از نگه داشتن آنها در سرما نمی ترسد - این خیلی بیشتر است. برای ادامه درگیری نظامی که در آن پیروز نخواهد شد، مهم است.
سرگی ناریشکین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2022
انفجار لوله های گاز "جریان شمالی" حمله تروریستی بین المللی می باشد
هرش انفجار در خطوط لوله روسیه را خرابکاری علیه اروپا می نامید. وی یکی از اهداف این اقدامات را نشان دادن یک بار دیگر وابستگی کامل خود به امریکا می داند. بر علاوه این، رسانه‌ها تصور می‌کنند که این وضعیت به ناتو آسیب می‌زند، زیرا قبوض برق و گاز اکنون در کشورهای اروپایی چندین برابر افزایش یافته است.
این خبرنگار همچنین اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا را به یاد آورد که گفته بود روسیه دیگر نمی تواند از گاز خود به عنوان سلاح استفاده کند. به گفته هرش، این ایده بیش از 20 سال است که بر ایالات متحده تسلط داشته است.
او در پایان گفت: "این موضوع جدیدی نیست. نفت ما را به جهنم می ترساند - نفت و گاز روسیه همیشه جهنم واشنگتن را ترسانده است".
سیمور هرش روزنامه نگار مشهور امریکایی، برنده جایزه پولیتزر (1970) برای تحقیق در مورد کشتار غیرنظامیان غیرمسلح توسط سربازان امریکایی در طول جنگ ویتنام است.
او هفته گذشته مقاله ای درباره تحقیقات خود درباره حادثه خط لوله صادرات گاز روسیه در زیر بحیره بالتیک منتشر کرد. به گفته وی، غواصان امریکایی در تمرینات بالتوپس 2022 در زیر نورد استریم و نورد استریم 2 مواد منفجره کار گذاشتند و سه ماه بعد ناروی ها آنها را به حرکت درآوردند. علاوه بر این، جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی، تصمیم به خرابکاری گرفت. گفته می‌شود که ترس بایدن مبنی بر اینکه آلمان گاز روسیه را از طریق نورد استریم دریافت می‌کند، نمی‌خواهد در کمک‌های نظامی به اوکراین شرکت کند، دلیل آن بوده است. اما واشنگتن این اتهامات را رد می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала