مدودچوک از اوکراینی ها خواست تا علیه زلنسکی متحد شوند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر Киевский суд перенес заседание по делу В. Медведчука
Киевский суд перенес заседание по делу В. Медведчука - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
مدودچوک، سیاستمدار اوکراینی و رئیس شورای سیاسی "پلتفرم اپوزیسون به خاطر زندگی"، خواستار اتحاد اوکراینی هایی شد که با سیاست های زلنسکی مخالف هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ویکتور مدودچوک، رئیس شورای سیاسی پلتفرم اپوزیسیون - برای زندگی که در اوکراین ممنوع شده است، از اوکراینی‌هایی که با سیاست‌های ولودیمیر زلنسکی مخالف هستند، خواست متحد شوند تا نشان دهند اوکراین دیگری وجود دارد.
او در مصاحبه با شبکه تیویزنی "یک" گفت: "می‌خواهم با اشاره به اوکراینی‌هایی که از زلنسکی حمایت نمی‌کنند، بگویم… ما باید متحد شویم، باید نشان دهیم که امروز در واقع اوکراین دیگری وجود دارد که متفاوت از آن چیزی که زلنسکی تصور و انجام میدهد، زلنسکی که به نفع غرب با آخرین اوکراینی جنگ می کند. ما باید با هم متحد شویم تا جلوی اینها را بگیریم و دروازه های جنایات زلنسکی را ببندیم."
Президент Украины Владимир Зеленский выступает во время пресс-конференции с президентом Джо Байденом в Восточном зале Белого дома в Вашингтоне, среда, 21 декабря 2022 года. (AP Photo/Andrew Harnik) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2023
مدودچوک: زلنسکی از موضع اوکراین نه، بلکه از ناتو دفاع می کند
قابل یادآوری است این سیاستمدار از سال 2014 با ورود به یورومیدان مخالفت علنی خود را آغاز کرد، در سال 2022 او توسط نیروهای امنیتی اوکراین بازداشت شد و پس از مدتی با اسیران جنگی اوکراینی مبادله گردید، مدودچوک حالا در روسیه زندگی می کند و از تابیعت اوکراین محرم شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала