امریکا قصد تشویق اوکراین برای حمله به کریمه را ندارد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2023
عضو شوید
پولیتیکو: بلینکن وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشته است که ایالات متحده قصد ندارد اوکراین را برای تصرف کریمه تحت فشار قرار دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا طی کنفرانس ویدئویی با گروپ از متخصصین گفت که ایالات متحده به طور فعال اوکراین را برای بازگرداندن کریمه تشویق نمی کند، بلکه تنها کیف است که در این زمینه تصمیم می گیرد.
Госсекретарь США Энтони Блинкен  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
بلینکن: کی‌یف به ما اطمینان داده‌‌است که از راکت‌های امریکایی علیه خاک روسیه استفاده نخواهد کرد
این نشریه خاطرنشان می کند که در جریان گفتگو، شخصی از وزیر خارجه امریکا پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا به اوکراین در دستیابی به هدف خود برای تصرف کریمه کمک کند. بر اساس گزارش این روزنامه، بلینکن گفت که تلاش کیف برای برقراری کنترل بر شبه جزیره "خط سرخ" برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواهد بود که می تواند به واکنش گسترده تری از سوی مسکو منجر شود.
در این نشریه آمده است: ایالات متحده فعلانه اوکراین را برای بازپس گیری کریمه تحت فشار قرار نمی دهد، بلکه تنها کیف میتواند در این عرصه تصمیم یگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала