پولیتیکو: قوای مسلح اوکراین ملزم به صرفه جویی در مهمات هستند

© AFP 2023 / YASUYOSHI CHIBAСпециальная военная операции России по защите Донбасса
Специальная военная операции России по защите Донбасса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
پولیتیکو: قوای مسلح اوکراین باید مهمات را ذخیره کند، زیرا ذخایر تسلیحات غربی تمام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پل مک لیری، مقاله نویس پولیتیکو نوشت: نیروهای مسلح به دلیل کاهش تسلیحات در کشورهای غربی مجبور خواهند بود از مهمات کمتری استفاده کنند.
او گفت: "ایالات متحده کمک به اوکراینی‌ها را در تغییر شیوه مبارزه‌شان در اولویت قرار می‌دهد و کمتر بر آتش توپخانه تکیه می‌کند و بیشتر به مانورهای نیروها در میدان نبرد متکی است".
به نظر او، کشورهای غربی به طور فزاینده ای نگران توانایی پر کردن ذخایر تسلیحات خود هستند. به همین دلیل، مربیان ناتو با استفاده از گلوله های توپخانه کمتر، به ارتش اوکراین در اروپا آموزش می دهند.
این نشریه خاطرنشان کرد که ایالات متحده قبلاً اعلام کرده بود که موشک های عملیاتی تاکتیکی اضافی ATACMS برای اوکراین ندارد.
روسیه در بهار گذشته یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تجهیزات نظامی باشد، به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت خارجه همچنین اعلام کرد که کشورهای عضو این ائتلاف با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می‌کنند".
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری آمریکا خاطرنشان کرد که پمپاژ تسلیحات غرب کیف به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی‌کند و تنها تأثیر منفی خواهد داشت.
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
ناتو به قلّت مهمات روبرو شده است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала