وزارت دفاع بریتانیا درونمایه ای نخستین بسته ای کمکی صندوق بین المللی به اوکراین را اعلام کرد

© AFP 2023 / Leon NealМинистерство обороны Великобритании
Министерство обороны Великобритании - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد، که نخستین بسته کمکی از صندوق بین المللی کمک به اوکراین به کیف، شامل جنگ افزارها، تجهیزات اطلاعاتی و ابزارهای یدکی تانک خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع انگلیس روز چهارشنبه اعلام کرد، که کیف نخستین بسته کمکی نظامی خود را به ارزش بیش از 200 میلیون پوند از صندوق بین المللی کمک برای اوکراین دریافت خواهد کرد که شامل قطعات یدکی و مهمات است.
در این مدرک که در ویب سایت دولت بریتانیا منتشر شده آمده است: "نخستین بسته ای تجهیزات مورد توافق بریتانیا، هالند، ناروی، سویدن و دانمارک قرار گرفته است، که با هزینه پیش بینی شده بیش از 200 میلیون پوند، بسته نخست شامل ویژگی های کمک های اولیه نجات جان خواهد بود".
همانطور که در این خبرنامه اشاره شده است، بسته کمکی شامل قطعات یدکی تانک ها و دیگر تجهیزات نظامی، مهمات توپخانه، سیستم های بدون سرنشین، تجهیزات جنگ الکترونیک، تجهیزات شناسایی و نظارت برای اوکراین خواهد بود.
در این مدرک آمده است: "با ارزش پیش بینی شده بیش از 200 میلیون پوند، بسته اول شامل قابلیت های حیاتی در قالب مهمات توپخانه، (تجهیزات) شناسایی دریایی، نظارت و شناسایی و قطعات یدکی تجهیزات، از جمله برای تانک های اوکراینی است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала