هشدار نماینده پارلمان بوندستاگ درباره "آخرالزمان هسته ای"

CC0 / Pixabay / Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке
Ядерный взрыв на фоне статуи Свободы в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
داگدلن، نماینده بوندستاگ: عرضه تسلیحات به کی‌یف می‌تواند منجر به "آخرالزمان هسته‌ای" شود.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از اعضای کمیته سیاست بین‌الملل بوندستاگ آلمان و نماینده رسمی جناح چپ در سیاست خارجی و خلع سلاح، سویم داگدلن، گفت: کشورهای ناتو که به اوکراین تسلیحات می‌دهند، تهدیدی برای امنیت جهانی هستند، غرب باید از ارائه سلاح به کی‌یف خودداری کند تا از گسترش درگیری به "جنگ جهانی سوم" و "آخرالزمان هسته‌ای" جلوگیری کند.
"در حال حاضر، به لطف حمایت نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی همه جانبه خود از اوکراین، ناتو در حال حاضر یکی از طرف های درگیری است. ما درگیر یک دوئل خطرناک در تامین تسلیحات هستیم که در آن، پس از تصمیم گیری در مورد تامین در مورد تانک‌های جنگی، مردم از قبل خواستار تامین جت‌های جنگنده، کشتی‌های جنگی و راکت‌های بالستیک یا حتی سلاح‌های هسته‌ای هستند. داگدلن در مصاحبه ای با روزنامه چینی گلوبال تایمز گفت: راه خروج از درگیری.
به گفته این نماینده پارلمان آلمان، نگرانی همچنین این است که ملی گرایان کشورهای ناتو و گروه های القاعده "به عنوان مهمانان خوش آمد در اوکراین رفتار می شوند."
Заместитель министра иностранных дел РФ Василий Небензя - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
هشدار نبنزیا ازعواقب استفاده از "بمب کثیف" توسط اوکراین
روسیه به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی به کشورهای ناتو فرستاد. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وی هشدار داد که از آنجایی که غرب تسلیحات دوربرد بیشتری به اوکراین پمپاژ می کند، اهداف جغرافیایی عملیات ویژه بیشتر و بیشتر از خط فعلی پیش می رود.
مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی پیشتر در G20 گفته بود که "مینسک-3 وجود نخواهد داشت." دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه به ریانووستی گفت که چنین سخنانی "کاملاً موید" موضع کی‌یف در مورد عدم تمایل به مذاکره است. غرب دائماً تماس می گیرد. واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در مصاحبه با ریانووستی گفت که مسکو آماده است تا کی یف را برای مذاکره در نظر بگیرد. پیشنهادات برای حل و فصل، با در نظر گرفتن پیشنهادات طرف روسی و وضعیت "در زمین "با این حال، رژیم اوکراین علاقه مند به این نیست.
برگزاری نشست نمایندگان ایران، روسیه و ترکیه با نماینده سازمان ملل در امور سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2023
هشدار روسیه در سازمان ملل درباره خطرات درگیری قدرت های هسته ای
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала