لاوروف: غرب در مورد آنچه در نورد استریم اتفاق افتاد به روسیه دروغ می گوید

© Sputnik / Григорий СысоевИнтервью министра иностранный дел Сергея Лаврова генеральному директору медиагруппы "Россия сегодня" Дмитрию Киселеву (2 февраля 2023). Москвa
Интервью министра иностранный дел Сергея Лаврова генеральному директору медиагруппы Россия сегодня Дмитрию Киселеву (2 февраля 2023). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
لاوروف معتقد است که غرب در مورد آنچه در نورد استریم اتفاق افتاد به روسیه دروغ می گوید.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: غرب در مورد حملات تروریستی به خطوط لوله گاز نورد استریم به روسیه دروغ می گوید، همانطور که در مورد عدم وجود جایگزین برای توافقنامه های مینسک و رعایت آنها دروغ گفت.
لاوروف روز چهارشنبه که در دومای دولتی صحبت می کرد، گفت: به عبارت ساده، همه به ما دروغ گفتند: همانطور که اکنون دروغ می گویند و حقیقت را در مورد حملات تروریستی در نورد استریم پنهان می کنند.اعترافات بدبینانه اخیر رهبران سابق آلمان و فرانسه، مرکل و اولاند، مبنی بر اینکه آنها به بسته اقدامات مینسک مورد تایید شورای امنیت سازمان ملل متحد نیاز دارند تا زمان بخرند و به کی یف اجازه دهند پتانسیل نظامی خود را افزایش دهند، چیست.
وزارت امور خارجه روسیه ، دیدار لاوروف و ترامپ در کاخ سفید را تائید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
لاوروف جزئیات سیاست جدید خارجی روسیه را نام برد
در همین راستا، وزیر یادآور شد، پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهور سابق اوکراین و پس از آن ولادیمیر زلنسکی، در همین راستا صحبت کردند: این اظهارات عمومی به معنای "تسلیم شدن" برای برهم زدن توافق‌های مینسک است، که رهبران غربی آن را به عنوان مبنایی بدون مناقشه برای حل و فصل در دونباس اعلام کردند.
حملات تروریستی در 26 سپتامبر 2022 روی دو خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا، نورد استریم و نورد استریم 2- صورت گرفت. آلمان، دانمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نمی کنند. اپراتور Nord Stream AG گزارش داد که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی سابقه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است. دادستانی کل فدراسیون روسیه پس از آسیب به خطوط لوله گاز نورد استریم پرونده ای را در مورد یک اقدام تروریستی بین المللی آغاز کرد.
در 31 اکتوبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گزارش داد که گازپروم مجاز به بازرسی محل انفجار است و رئیس این شرکت، الکسی میلر، در مورد بازرسی به او گزارش داد. پوتین همچنین گفت که انفجار در خط لوله گاز نورد استریم یک حمله تروریستی آشکار است.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на пресс-конференции с главами МИД Ирана и Сирии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
لاوروف از هدف غرب در براه انداختن جنگ پرده برداشت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала