جان باختن یک فرد ملکی در تیراندازی یک جنگجوی گروه طالبان در لوگر/ زخمی شدن سه طالب از سوی یک معتاد

© Sputnikلوگر
لوگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
عضو شوید
مسئولان امنیتی گروه طالبان در ولایت لوگر می‌گویند، که در دو رویداد جداگانه در مرکز و ولسوالی محمدآغه‌ی این ولایت، یک غیرنظامی کشته و چهار نفر دیگر به‌شمول سه عضو طالبان زخمی شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، در اعلامیه‌ی فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت لوگر آمده است، که رویداد نخست امروز (چهارشنبه، ۲۶ دلو) در منطقه‌ی "سفید سنگ" ولسوالی محمدآغه رخ داده است.
در این رویداد، یک غیرنظامی در تیراندازی یک عضو نیروهای طالبان کشته شده است. طبق اعلامیه، تیراندازی از سوی این عضو طالب "سهوا" انجام شده است.
لوگر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2022
یک داکتر به دلیل معاینه زنی در لوگر از سوی طالبان لت‌وکوب شد
فرماندهی امنیه‌ی طالبان در ولایت لوگر در این اعلامیه افزوده است، که در رویداد دیگر، سه عضو نیروهای طالبان در یک تیراندازی در مرکز این ولایت زخمی شده‌اند.
به نقل از اعلامیه، این رویداد امروز در منطقه‌ی "پادخواب" شهر پل‌علم، مرکز ولایت لوگر رخ داده و فردی که بر نظامیان طالبان تیراندازی کرده، معتاد به مواد مخدر است. در جریان تیراندازی متقابل، خود این فرد نیز زخمی شده است.
یادآوری می کنیم، که در ادامه‌ی قتل‌های مرموز و جرایم جنایی در ولایت لوگر، روز گذشته جسد یک خانم که توسط افراد ناشناس به قتل رسیده بود، از مربوطات ولسوالی برکی برک این ولایت پیدا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала