یک بشقاب پرنده در آسمان چین مشاهده شد

اسناد جدید: طیاره اکتشافی بالای بحیره مدیترانه با بشقاب پرنده روبرو شده بود
اسناد جدید: طیاره اکتشافی بالای بحیره مدیترانه با بشقاب پرنده روبرو شده بود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
روزنامه چینی "هوانکیو شیبائو": ساکنان شهر قیقیهار در شمال شرقی چین متوجه یک بشقاب پرنده در آسمان شدند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه چینی Huanqiu Shibao می نویسد که ساکنان شهر قیقیهار در شمال شرقی استان هیلونگ جیانگ، هم مرز با روسیه، متوجه زنجیره ای از توپ های نورانی شدند که در آسمان پرواز می کردند.
بر اساس گزارش این نشریه، صبح 14 فبروری، یک شهروند به نام جیانگ به خبرنگار پورتال "جیمو شین ون" گفت که در ساعت 17:23 (12:23 به وقت مسکو) به طور تصادفی یک دسته از اشیاء سریع پرواز را مشاهده کرده است. یک شاهد عینی گفت که بالون های که در حالی پرواز یکی پس از دیگری روشن و نور پخش کردند، سپس آنها که در انتها بودند، به ترتیب خاموش شدند.
جیانگ گفت که این شیء ناشناخته فقط برای چند ثانیه قابل مشاهده بود، بنابراین او فرصتی برای عکاسی و یا فیلمبرداری از آن نداشت.
در همان زمان برخی از ساکنان این ولایت همچنان موفق به فیلمبرداری از این توپ ها شدند. به گفته آنها هیچ این جسم های ناشناخته بیدون صدا بودند، بسیار بلند پرواز می کردند و نور درخشان از خود تولید میکردند.
مسئولان اداره هواشناسی قیقیهار گفتند که هنوز نمی توانند این حادثه را توضیح دهند. در مقابل، دفتر دفاع هوایی شهر از مردم خواست که نگران نباشند و گفتند که هیچ اطلاعیه ای در مورد انجام تمرینات نظامی دریافت نکرده اند.
اخیراً گزارش های مکرری از پرواز اشیاء پرنده ناشناس بر فراز چین منتشر شده است. روزنامه "هوانکیو شیبائو" در 12 فبروری از کشف یک بشقاب پرنده در سواحل استان شاندونگ در شرق این کشور نوشت. ساکنان شهر شنژن در ولایت جنوبی گوانگدونگ نیز در 12 فبروری یک بشقاب پرنده را مشاهده کردند که در شبکه های اجتماعی گزارش شد.
مقامات کشور هنوز هیچ توضیحی در مورد این موارد نداده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала