ناروی 8 تانک به اوکراین می دهد

© Photo / Mats Carlsson/Swedish Armed ForcesНорвежская военная техника, транспортируемая на место проведения военных учений «Северный ветер-2019" на северо-востоке Швеции
Норвежская военная техника, транспортируемая на место проведения военных учений «Северный ветер-2019 на северо-востоке Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
ناروی به اوکراین 8 تانک، حداکثر 4 خودروی پشتیبانی و جنگ افزار می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، در پیامی که روز سه شنبه در ویب سایت وزارت دفاع این کشور پادشاهی منتشر شد، بیان شده است، که ناروی هشت تانک و حداکثر چهار خودروی پشتیبانی رزمی را به اوکراین منتقل خواهد کرد و همچنین بودجه ای را برای خرید جنگ افزار و قطعات یدکی این تجهیزات اختصاص خواهد داد.
Танк Леопард AS1 на учениях в Австралии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
آلمان به لهستان اجازه فرستادن تانک های لئوپارد به اوکراین را داد
بیورن آریلد گرام وزیر دفاع پادشاهی گفت: "ما تصمیم گرفته‌ایم که هشت تانک و حداکثر چهار خودروی خاص را به اوکراین منتقل کنیم. تصمیم برای انتقال پس از گفتگوی نزدیک با فرمانده کل قوا و دیگر کشورهای اروپایی گرفته شد. درگیری در اوکراین به مرحله حساسی نزدیک می‌شود. ما همچنین آموزش تانکیست های اوکراینی را در لهستان همراه با دیگر کشورهای هم پیمان ارتقا خواهیم داد".
یادآوری می کنیم، که عملیات ویژه روسیه در اوکراین به تاریخ 24 فیبروری سال گذشته آغاز شد و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که این عملیات را به در اوکراین به خاطر نازی زدایی و غیرنظامی کردن این کشور آغاز کرده ایم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала