بورل: سلاح های کشنده برای اتحادیه اروپا را می توان از طریق صندوق صلح خریداری کرد

© AP Photo / Virginia MayoВерховный представитель Европейского союза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель
Верховный представитель Европейского союза по иностранным делам и политике безопасности Жозеп Боррель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
رئیس دیپلماسی بورل پیشنهاد خرید تسلیحات کشنده از طریق صندوق صلح اروپا را خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک‌، جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا، گفت که در شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا که در 20 فبروری برگزار می شود، قصد دارد پیشنهادی خرید مهمات توسط کشور های اتحادیه اروپا را برای مشترکین ارائه کند.
وی روز سه‌شنبه پیش از آغاز نشست گروه تماس امریکایی درباره اوکراین در بروکسل، که به عنوان بخشی از نشست عادی وزرای دفاع ناتو برگزار می‌شود، گفت: "همانطور که می دانید، از طریق صندوق صلح اروپا، ما بودجه ای را برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای تدارکات اختصاص می دهیم... من معتقدم که می توان بودجه را از طریق صندوق صلح اروپا بسیج کرد. اکنون هر کشور جداگانه کار می کند، من هیچ کم و کاستی در این زمینه نمی بینم. وی روز سه شنبه پیش از آغاز نشست گروه تماس آمریکایی در بروکسل گفت: "ارتباط با این صندوق که یک صندوق بین دولتی است، بودجه اتحادیه اروپا نیست."
Украинско-американские военные учения Sea Breeze-2015 в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
اوکراین امریکا و متحدانش را به خطر می اندازد
اوکراین به عنوان بخشی از نشست عادی وزیران دفاع ناتو برگزار می شود". بورل افزود: "من قصد دارم پیشنهاد مربوطه را در شورای وزیران خارجه در روز دوشنبه (20 فبروری) ارائه کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала