تشویق اوکراین از سوی ایالات متحده برای اقدامات فعال تر در میدان نبرد

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteФлаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне
Флаги Украины и США у здания Капитолия в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
به لطف کمک های اخیر واشنگتن و متحدانش، کییف می تواند روند درگیری را تغییر دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه واشنگتن پست با اشاره به مقام های دولتی می گوید: مقامات امریکایی در حال فشار به کیف هستند تا فعالیت های جنگی را بیشتر انجام دهد.
به گفته کاخ سفید، به لطف کمک های اخیر واشنگتن و متحدانش، کییف می تواند روند درگیری را تغییر دهد. به گفته یکی از مقامات، دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، معتقد است که در آینده، دستیابی به کمک های کنگره به همان اندازه که در حال حاضر است، دشوار خواهد بود.
این روزنامه به نقل از یکی از مقامات گفت: ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد تا آنها (رهبری اوکراین) را متقاعد کنیم که تا ابد نمی توانیم کاری انجام دهیم. بنابراین، بایدن و مشاوران او بر این باورند که با پایان دادن به بسته کمک فعلی، حمایت از اوکراین دشوارتر خواهد شد. خاطرنشان می شود که این اتفاق ممکن است در تابستان امسال رخ دهد.
به گفته مقامات، کیف منابع قابل توجهی را برای محافظت از آرتمیوسک هزینه می کند. به گفته آنها، ولودیمیر زلنسکی برای این شهر اهمیت نمادین قائل است و معتقد است که از دست دادن آن به روحیه اوکراینی ها ضربه می زند.
"دستیاران بایدن می گویند که بهترین مسیر اقدام را دنبال می کنند: به اوکراین اجازه می دهند تا در ماه های آینده قبل از اینکه به میز مذاکره برود، تا حد ممکن از سرزمین های خود استفاده کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала