انرژی روسیه در اروپا تقاضای بالا دارد

© Photo / GazpromПлатформа "Моликпак" (Пильтун-Астохская-А) — первая в России морская нефтедобывающая платформа
Платформа Моликпак (Пильтун-Астохская-А) — первая в России морская нефтедобывающая платформа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2023
عضو شوید
الگوریتم پرداخت ارائه شده توسط روسیه در ماه آوریل شفاف، ساده و قابل اعتماد است، بسیاری از شرکت های اروپایی با موفقیت از آن استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک،‌ یوری پیلیپسون، مدیر بخش چهارم اروپا در وزارت خارجه روسیه گفت: تقاضا برای حامل های انرژی روسیه در اروپا همچنان بالاست.
گفتگوی آژانس تاکید کرد: "امروز نباید درباره اخراج روسیه از بازارهای اروپایی صحبت کرد، تقاضای انرژی همچنان بالاست. اگر دولت بلغارستان می خواست به کسی بگوید که گاز "روسی" دیگر وارد کشور نمی شود و همان گاز "ترکی" وارد کشور می شود، باید هزینه های اضافی را برای تغییر برچسب بپردازد، البته از طریق مالیات دهندگان خود."
وضعیت گاز در بلغارستان در اواخر ماه اپریل تشدید یافت، زمانی که "گازپروم" (شرکت روسی) به دلیل عدم پرداخت به روبل بر اساس طرح جدید، عرضه گاز به این کشور را متوقف کرد.
این دیپلمات ادامه داد: "ما هیچ توجیه اقتصادی روشنی برای چنین اقدامی نمی بینیم: هزینه ها افزایش می یابد، خطرات عدم دستیابی به حجم مورد نیاز وجود دارد. مصرف کنندگان بلغارستان نیز متقاعد می شوند که افزایش واقعی قیمت گاز با "توسعه امنیت انرژی" بلغارستان جبران می شود."
پیلیپسون خاطرنشان کرد که الگوریتم پرداخت ارائه شده توسط روسیه در ماه آوریل شفاف، ساده و قابل اعتماد است، بسیاری از شرکت های اروپایی با موفقیت از آن استفاده می کنند.
وی در پایان گفت: "ما متاسفیم که رهبری بلغارستان مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала