امریکا 60 شبه نظامی را برای حملات تروریستی در روسیه و کشورهای مشترک المنافع تحت آموزش دارد

© AP Photo / Lolita BaldorАмериканские и сирийские военные
Американские и сирийские военные - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2023
عضو شوید
سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه: امریکا 60 شبه نظامی را برای حملات تروریستی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع تحت آموزش دارد
به گزارش اسپوتنیک، سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه (SVR) اعلام کرد که سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده 60 شبه نظامی را در جنوری سال جاری در سوریه به خدمت گرفتند که قرار است برای انجام حملات تروریستی به روسیه و سایر کشورهای CIS اعزام شوند.
این آژانس در بیانیه ای گفت: "طبق اطلاعات موثقی که به سرویس اطلاعات خارجی رسیده است، ارتش آمریکا به طور فعال از گروه های جهادی وابسته به دولت اسلامی ( داعش) و القاعده برای انجام حملات تروریستی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع جذب می کند.
بر اساس اطلاعات سرویس اطلاعات خارجی، آمریکایی ها توجه ویژه ای به جذب افراد از کشورهای آسیای مرکزی و مناطق شمال قفقاز روسیه برای همکاری دارند.
تروریست هایی که قبلاً تجربه مشارکت در خصومت ها در خاورمیانه را دارند، اکنون به سرعت در پایگاه آمریکایی التنف در سوریه آموزش می بینند.

سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه گفت: "در این دوره آموزشی مهارت های ساخت و استفاده از بمب های دست ساز، و همچنین روش های انجام فعالیت های خرابکارانه به آنها آموزش داده می شود. توجه ویژه به برنامه ریزی حملات به تاسیسات محافظت شده، از جمله نمایندگی های دیپلماتیک خارجی، معطوف شده است."

در آینده نزدیک، ایالات متحده قصد دارد آنها را به عنوان بخشی از گروه های کوچک به روسیه و سایر کشورهای مشترک المنافع CIS بفرستد. پس از آن، ستیزه جویان باید حملاتی را علیه دیپلمات ها، کارمندان ملکی، افسران مجری قانون و پرسنل نظامی انجام دهند.
در عین حال، بر اساس برنامه ارتش آمریکا، حملاتی را همراه با هسته های زیرزمینی گروه های تروریستی بین المللی از جمله حزب التحریر ، جماعت انصارالله و جنبش اسلامی ازبکستان سازماندهی خواهند کرد.
در این بیانیه آمده است: "ما شاهد از دست دادن نهایی هرگونه اصول اخلاقی در نیروهای امنیتی ایالات متحده هستیم. استراتژیست های واشنگتن با وسواس فکر دیوانه کننده "خونریزی" روسیه، استفاده مستقیم از تروریست ها برای اهداف کثیف خود را قابل قبول می دانند."
سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه تاکید کرد که با چنین اقداماتی، دولت ها خود را هم تراز بزرگترین گروه های تروریستی بین المللی قرار می دهند.
لاوروف:هیچ ثبوتی از دخالت روسیه در انتخابات امریکا وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
امریکا با دالر خود تمام حدود نجابت را زیر پا می گذارد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала