شیء ناشناس در حریم هوایی کانادا ساقط گردید

© Sputnik / Vladimir Vedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر ورشکست شدن امریکا بعد از دو ماه آغاز میشود
ورشکست شدن امریکا بعد از دو ماه آغاز میشود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
عضو شوید
قصر سفید اعلام کرد که شیء ساقط شده بر فراز کانادا بدون سرنشین بود و در جریان یک روز ترصد و تعقیب شد.
به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید روز شنبه پس از گفتگوهای رهبران دو کشور - رئیس جمهور جو بایدن و صدراعظم، جاستین ترودو اعلام کرد: شی ناشناس که در آسمان کانادا سرنگون شد، بدون سرنشین بود، اردوی امریکا و کانادا در 24 ساعت گذشته آن را زیر نظر داشتند.
بایدن گفت که با چه کسی در هوا دست میدهد
رئیس جمهور بایدن اوایل امروز با صدراعظم ترودو در مورد یک شیء بدون سرنشین ناشناس در حریم هوایی امریکای شمالی صحبت کرد. قوماندانی دفاع هوافضایی امریکای شمالی (NORAD) حرکت این شیء را در 24 ساعت گذشته از نزدیک زیر نظر گرفته و کنترل کرده است. دولت ایالات متحده اعلام کرد که برای شناسایی شی رئیس جمهور، تیم امنیت ملی به طور مداوم به او اطلاع داده است.
کاخ سفید گفت: "به مثابه یک اقدام احتیاطی و به توصیه اردوی خود" رئیس جمهور بایدن و صدراعظم ترودو مجوز حمله به این شیء را صادر کردند. در این بیانیه آمده است: "رئیس‌جمهور به طیارات امریکایی اجازه داد تا این عملیات را در چارچوب NORAD انجام دهند و پس از آن طیاره امریکایی F-22 این شی را در خاک کانادا با هماهنگی نزدیک با مقامات کانادایی ساقط کرد".
بر علاوه، بایدن و ترودو در این گفتگو بر اهمیت استخراج بقایای یک شی ناشناس سقوط کرده به منظور کشف هدف و کشور مبدا آن اشاره کردند. دو رهبر همچنین توافق کردند که به همکاری نزدیک برای کشف و تعقیب چنین وسایل در حریم هوایی امریکای شمالی ادامه دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала