اوکراین خطر جدی برای ناتو است

ناتو چگونه گسترش یافت؟ + داده نمایی
ناتو چگونه گسترش یافت؟ + داده نمایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
عضو شوید
DM: بنا بر مشکلات اوکراین، بریتانیا قادر نخواهد بود که قوای عکس العمل سریع ناتو را رهبری کند.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل خبر داده است که بریتانیا به دلیل وضعیت ناگوار قوای مسلح و همچنین کمبود مهمات به دلیل تدارکات به اوکراین، نمی تواند رهبری قوای عکس العمل سریع ناتو را به عهده بگیرد.
همانطور که روزنامه نگاران تاکید کردند، ناتو ابراز نگرانی کرد که بریتانیا نمی تواند تا اول جنوری 2024 قوماندانی این واحد را به عهده بگیرد و به طور غیررسمی از بوندسوهر خواست به قوماندانی ادامه دهد، زیرا لندن ممکن است نتواند حداقل را فراهم کند. از پنج هزار سرباز که باید در جریان دو تا پنج روز آماده استقرار شوند.
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2021
بریتانیا به "ناتو آسیایی" می پیوندد
وی افزود: "مشکلات جدی در کمبود مهمات و سایر تجهیزات وجود دارد که بخشی از آن به دلیل هزینه ناکافی بودجه است، بلکه به دلیل مقدار مهمات و سایر مهمات است که ما به اوکراین میدهیم. قوای مسلح ما نیز به دلیل این واقعیت که در حال افزایش است. آنها قوای اوکراینی را آموزش می دهند." - یکی از مقامات وزارت دفاع بریتانیا به این نشریه توضیح داد که اطلاعات مربوط به مشکلات جدی قوای بریتانیا توسط تحلیلگر دفاعی فرانسیس توزا تائید شد.
گروپ خاص آمادگی بسیار بالا ناتو (VJTF) آماده‌ ترین قوای عکس العمل سریع این ائتلاف است که در سال 2014 برای مهار مسکو به دلیل بحران اوکراین ایجاد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала