آمادگی اسرائیل برای میانجیگری میان روسیه و اوکراین

© Photo / Twitter / Pražský hrad - Kancelář prezidenta republikyПо решению президента Чехии Милоша Земана во дворе Пражского Града был вывешен флаг государства Израиль
По решению президента Чехии Милоша Земана во дворе Пражского Града был вывешен флаг государства Израиль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2023
عضو شوید
سفیر اسرائیل در اوکراین گفت، که اسرائیل آماده است در گفت و گوهای روسیه و اوکراین در صورت تمایل طرفین میانجی باشد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل برادسکی سفیر اسرائیل در اوکراین گفت: اسرائیل آماده است در مذاکرات روسیه و اوکراین در صورت تمایل کیف و مسکو میانجیگری کند.
برادسکی در برنامه تلویزیونی سراسری اوکراین گفت: "نخست وزیر ما پاسخ داد که اگر تمایلی از سوی فدراسیون روسیه و اوکراین وجود داشته باشد، او آماده است به عنوان یک واسطه عمل کند، ما پیش از این در این مورد صحبت کردیم. اگر تمایلی وجود دارد که ما به عنوان واسطه عمل کنیم، اگر نیاز به مشارکت باشد، همیشه آماده هستیم".
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
بنت: درگیری در اوکراین به دلیل پیوستن کیف به ناتو آغاز شد
پیش از این، نفتالی بنت، نخست وزیر پیشین اسرائیل گفته بود: پیش از اینکه غرب مذاکرات روسیه و اوکراین را قطع کند، حداقل 17 پیش نویس از توافق بین طرفین آماده شده بود. وی تصریح کرد، که مذاکرات توسط کشورهای غربی قطع شده است.
یادآوری می کنیم، که مسکو بارها اعلام کرده است که برای مذاکره آماده است، اما کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است. ولادیمیر زلنسکی پیشتر در G20 گفته بود "هیچ مینسک-3 وجود نخواهد داشت". دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفته است، که چنین سخنانی "کاملاً موید موضع کی یف در مورد عدم تمایل به مذاکره است. در مورد فدراسیون روسیه برای مذاکره، که مسکو برای آن آمادگی نشان می دهد، اما در عین حال، غرب امتناع دائمی کی یف از مذاکره را نادیده می گیرد.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، که مسکو آماده است تا پیشنهادات کی یف برای حل و فصل را با در نظر گرفتن پیشنهادات طرف روسی و وضعیت "روی زمین" بررسی کند، اما رژیم اوکراین علاقه ای به این موضوع ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала