کلوپ ویدیو

تظاهرات گسترده در پاریس + ویدیو

© Sputnik / Mark Paris /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники полиции и участники акции протеста против повышения цен в центре Парижа
Сотрудники полиции и участники акции протеста против повышения цен в центре Парижа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
عضو شوید
پولیس در تظاهرات علیه اصلاحات حقوق تقاعد در پاریس گاز اشک آور به منظور دفع افراط گرایان بلاک سیاه استفاده کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آشوب در تظاهرات علیه افزایش سن تقاعد در فرانسه به درگیری های رادیکال ها با پلیس تبدیل شد. آنها شروع به پرتاب بوتل های آب شیشه ای، آتشفشان ها و شعله های آتش به پولیس کردند. پولیس در پاسخ به این حمله، جمعیت را به عقب کشید و گاز اشک آور را به کار برد. اولین بازداشت ها شروع شد.
گفته میشود تظاهرکنندگان از میدان جمهوری در حدود ساعت یک بعد از ظهر در پاریس راهپیمایی را با اشتراک ده ها هزار نفر آغاز کردند.
طبق گزارشات اندکی پس از شروع راهپیمایی، رادیکال های بلوک سیاه در میان معترضان ظاهر شدند و آشوب ایجاد کردند.
این چهارمین تظاهرات گسترده مردمی علیه افزایش سن تقاعد در این کشور از 62 سال به 64 سال است. پیش از این، اعتراض ها در 19 و 31 جنوری و همچنین در 7 فبروری برگزار شده بود. اتحادیه های کارگری فرانسه اعلام کرده اند که اقدام بعدی در روز پنجشنبه 16 فبروری انجام خواهد شد. همزمان، در 7 مارچ، اتحادیه‌های کارگری برای "مسدود کردن کشور" اعتصاب نامحدود اعلام می‌کنند و از این طریق دولت را مجبور به عقب‌ نشینی از پروژه اصلاح‌ طلبی غیرمحبوب می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала