امریکا متهم به جنایات جنگی در دونباس شد

© Photo / United States government workمعمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس
معمای سازمان سیا کاربران را خشمگین کرد + عکس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
عضو شوید
افسراستخباراتی متقاعد نیروی دریایی امریکا: ما می دانیم که هر هدفی که از طریق هاوان هیمارس (HIMARS) مورد اصابت قرار می دهد توسط ایالات متحده انتخاب می شود.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسراستخباراتی متقاعد نیروی دریایی امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب "قضاوت آزادی" Judging Freedom گفت که واشنگتن مستقیماً در جنایات جنگی در اوکراین دخالت دارد.
به گفته این افسر استخباراتی سابق، آخرین شواهد مبنی بر اینکه پنتاگون در حال هماهنگ کردن حملات نیروهای مسلح اوکراین از طریق هاوان HIMARS به مواضع روسیه است، این کشور را به جنایات علیه غیرنظامیان متهم می کند، زیرا هر زره ای از این تاسیسات "پوشش داده شده با چاپ آمریکایی" است.
وی خاطر نشان ساخت که "اکنون ما می دانیم که هر هدفی که از طریق هاوان HIMARS مورد اصابت قرار می دهد توسط ایالات متحده انتخاب می شود، به این معنی که یک زنجیره فرماندهی از پرسونل که لباس ایالات متحده در جان شان است در این امر دخیل هستند. از هاوان HIMARS برای حمله به شفاخانه، مکاتب، ساختمان‌های غیرنظامی استفاده می‌شود، به این معنی که پرسنل امریکایی اهدافی را هدف قرار می‌دهند که جنایت جنگی محسوب می‌شوند."
امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2023
حمایت امریکا از حمله احتمالی کیف به کریمه
وی یادآور شد که پیش از این رسانه ها و سازمان های امریکایی و غربی، نیروهای مسلح اوکراین را به گلوله باران ساختمان های غیرنظامی متهم کردند، اما اکنون که نقش واشنگتن در این اقدامات آشکار شده است، مشکلات سیاسی کاخ سفید را تهدید می کند.
اسکات ریتر گفت: "حالا ما درگیر جنایات جنگی هستیم، که به من می گوید که جیک سالیوان باید دخیل باشد، باید از آن مطلع باشد و به رئیس جمهور اطلاع دهد، چون این کار او به عنوان مشاور امنیت ملی است تا مطمئن شود که رئیس جمهور از هر چیزی که ممکن است به طور ناگهانی رخ دهد مطلع است و او غافلگیر نمی شود. و این که رئیس جمهور اجازه می دهد این اتفاق بیفتد، بسیار شگفت انگیز است".
پیش از این، روزنامه نگاران واشنگتن پست گفته بودند که نیروهای مسلح "تقریباً هرگز" بدون مختصات خاص ارائه شده توسط ارتش امریکا مستقر در یکی از کشورهای اروپایی ناشناس حمله نمی کنند. روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که ما در مورد معلومات "حمله به مواضع روسیه" از سیستم های موشکی پرتاب چندگانه HIMARS و M270 MLRS صحبت می کنیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала