واکنش اوربان به طور غیرمنتظره ای به حضور زلنسکی در نشست اتحادیه اروپا + ویدیو

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
عضو شوید
زلنسکی طی سخنرانی در جلسه عمومی ویژه پارلمان اروپا افزود که کشورش به پیوستن به اتحادیه اروپا نزدیک‌تر می‌شود.
به گزارش اسپونیک، ویکتور اوربان، نخست وزیر هنگری، پیش از عکس مشترک رهبران اتحادیه اروپا در بروکسل، از تشویق ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین خودداری کرد. این ویدئو توسط کانال تلگرام Strana.ua منتشر شده است.
این فیلم نشان می دهد که چگونه زلنسکی با همراهی رئیس شورای اروپا، چارلز میشل، به سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا نزدیک می شود. و به استثنای اوربان، همه سران کشور های عضو اتحادیه اروپا رهبر اوکراین را تشویق می کنند.
زلنسکی طی سخنرانی در جلسه عمومی ویژه پارلمان اروپا از کمک رهبران اروپایی تشکر کرد و افزود که کشورش به پیوستن به اتحادیه اروپا نزدیک‌تر می‌شود.
در ابتدای هفته، رئیس شورای اروپا از رئیس جمهور اوکراین برای شرکت در اجلاس سران اتحادیه اروپا در بروکسل در تاریخ 9 تا 10 فبروری دعوت کرد. این سفر دومین سفر زلنسکی به خارج از کشور پس از آغاز عملیات ویژه روسیه بود. او روز قبل از بریتانیا و فرانسه نیز دیدن کرد.
Мужчина на фоне флага Венгрии. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2022
انتقاد رییس جمهوری هنگری از لغو فرهنگ روسیه
از همان آغاز درگیری در اوکراین، مقامات هنگری بارها اعلام کرده اند که به مقامات کیف سلاح نمی رسانند و به کشورهای دیگر اجازه نمی دهند سلاح های شان را از طریق خاک هنگری حمل کنند. همانطور که وزیر امور خارجه جمهوری هنگری، پیتر سیجارتو، توضیح داد، بوداپست در تلاش است تا از هنگری های قومی که در زاکارپاتی زندگی می کنند محافظت کند. این تصمیم در مجارستان در سطح قانونگذاری مورد تایید قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала