هر چه خواستند و گفتند، اما در مورد انفجار نورد استریم خاموش بودند

© Sputnik / Russian Foreign Ministry  /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН
Государственный секретарь США Энтони Блинкен принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
عضو شوید
در جریان کنفرانس مطبوعاتی از بلینکن و استولتنبرگ هیچ نوع سؤالی در باره نورد استریم مطرح نشد که آن هم از خود علت دارد.
به گزارش اسپوتنیک، آنها در مورد زلزله در ترکیه و سوریه، تحویل طیارات برای اوکراین، تهدید چین برای ایالات متحده و ناتو و بالون چین بر فراز ایالات متحده و همچنین چشم انداز پیوستن فنلند و سویدن به ائتلاف سوال کردند.
کنفرانس مطبوعاتی مشترک روز چهارشنبه هشت فبروری در واشنگتن، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا و منشی عمومی ناتو، صدراعظم سابق ناروی، ینس استولتنبرگ، حتی یک سوال از سوی خبرنگاران در مورد تحقیقات مستقل در مورد تخریب نورد استریم نپرسیدند. مانورهای مخفی ناتو توسط ایالات متحده و با حمایت ناروی انجام شد.
زاخارووا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
زاخارووا: بلینکن انگیزه آمریکا برای حمله به نورد استریم را فاش کرد
در مجموع، چهار سوال به خبرنگاران امریکایی داده شد تا در کنفرانس مطبوعاتی بپرسند، اما هیچ یک از آنها موضوع نورد استریم را مطرح نکردند. آنها در مورد زلزله ترکیه و سوریه، تحویل طیارات برای اوکراین، تهدید چین برای ایالات متحده و ناتو و بالون چین بر فراز ایالات متحده و همچنین چشم انداز پیوستن فنلند و سویدن به ائتلاف سوال کردند.
اوایل روز چهارشنبه، سیمور هرش، یک روزنامه‌نگار تحقیقاتی امریکایی، در مقاله خود به نقل از یک منبع گفت که در جون سال گذشته، بمب‌های منفجره زیر خطوط لوله گاز روسیه تحت پوشش مانور نظامی BALTOPS توسط غواصان قوای بحری امریکا با حمایت کار گذاشته شد. از متخصصین ناری به گفته هرش، تصمیم برای انجام این عملیات توسط جو بایدن، رئیس جمهور امریکا پس از 9 ماه گفتگو با مقامات دولت درگیر در مسائل امنیت ملی اتخاذ شد.
در کاخ سفید، نسخه ارائه شده توسط روزنامه نگار قبلا "یک دروغ کامل و یک تخیل کامل" خوانده می شد.
باید افزود که غرب نمی تواند اعتراف کند که نورد استریم را امریکا منفجر نموده است. اما بالاخره ثبوت خواهد شد و مجبور به پرداخت خسارات خواهند گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала