کشف مواد مخدر به ارزش 500 میلیون دالر

© AFP 2023 / Norberto DuarteСотрудники полиции Парагвая у изъятой партии кокаина весом в 2,3 тонны, готовившейся для отправки в Израиль
Сотрудники полиции Парагвая у изъятой партии кокаина весом в 2,3 тонны, готовившейся для отправки в Израиль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
عضو شوید
مقامات نیوزلند ادعا دارند حجم عظیم کوکائین کشف شده در اقیانوس آرام چهار برابر بیشتر از هر محموله ای است که قبلا توسط مقامات نیوزلند کشف شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، پولیس نیوزیلند روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 3 تن کوکائین را در قسمتی دورافتاده از اقیانوس آرام پس از اینکه توسط یک سازمان بین المللی قاچاق مواد مخدر به آنجا رها شده بود، کشف کردند.
پولیس با همکاری نیروهای دفاعی و گمرکات، 81 بسته کوکائین را که در اقیانوس آرام در حال شنا بود، کشف کرده و برای نابودی آنها را به ساحل آوردند.
کشف یک محموله بزرگ مواد مخدر در بدخشان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
تاجیکستان شاهد افزایش تولید و قاچاق مواد مخدر از افغانستان پس از به قدرت رسیدن طالبان است
اندرو کاستر، پولیس نیوزلند گفت: ارزش عمده فروش 3.2 تن (3.5 تن) کوکائین حدود 500 میلیون دالرنیوزلند (316 میلیون دالر امریکای) است و احتمالاً مقصد آن استرالیا بوده است.
مقامات ادعا کردند که این محموله برای خدمات رسانی به کل بازار استرالیا برای یک سال و یا نیوزلند برای سه دهه کافی بوده است.
کاسترافزود، حجم عظیم کوکائین کشف شده در اقیانوس آرام چهار برابر بیشتر از هر محموله ای است که قبلا توسط مقامات نیوزلند کشف شده بود.
وی همچنان اضافه کرد که نیوزلند یک نقطه ترانزیت بالقوه به استرالیا از امریکای جنوبی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала