جبهه مقاومت: طالبان زندان‌بانان بیمار اند

© Photo / Facebook account of Sibghatullah Ahmadiصبغت الله احمدی
صبغت الله احمدی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2023
عضو شوید
سخنگوی جبهه مقاومت می‌گوید، که افغانستان به یک زندان بزرگ تبدیل شده و گروه طالبان شهروندان این کشور را به گروگان گرفته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، صبغت‌الله احمدی، سخن‌گوی جبهه مقاومت ملی به رهبری احمد مسعود امروز پنج‌شنبه ۲۰ دلو در تویترش نوشت: "طالبان "زندان‌بانان بیمار و آدم‌کش اند که از شکنجه و کشتار آدم‌ها لذت می‌برند".
او همچنین نوشته است، که طالبان و ملا هبت‌الله، رهبر این گروه "در فردای آزادی به دادگاه‌های مردمی کشانده می‌شوند".
احمدی این اظهارات را پس از آن مطرح کرده است، که روز گذشته به‌دنبال یک شایعه مبنی بر انتقال افراد از میدان هوایی کابل به ترکیه، ده‌ها نفر به این میدان هجوم بردند.
میدان هوایی کابل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2023
طالبان: شایعه‌ انتقال افراد از کابل به ترکیه "دروغ" است/ بیزاری مردم از حکومتداری گروه طالبان
سخن‌گویان طالبان شایعات انتقال افراد از میدان هوایی به ترکیه را "دروغ مطلق" خواندند و اعلام کردند افرادی که به میدان هوایی مراجعه کرده بودند، بازگردانده شده‌اند.
ویدیوهایی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد نیروهای طالبان برای عقب‌راندن مردم شلیک می‌کنند و دشنام می‌دهند.
در یکی از این ویدیوها دیده می‌شود که یک عضو نیروهای طالبان بر فردی که بالای دیوار سمنتی نشسته و قصد عبور از دیوار را دارد، مستقیم شلیک می‌کند.
در همین حال، کارشناسان می گویند، که شهروندان افغانستان آنقدر از دست گروه طالبان خسته شده اند، که به سوی هر روشنی بدون این که فکر کنند می دوند که نمونه اش رویداد دیروز بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала