خبرنگار امریکایی: امریکایی ها مواد منفجره را در زیر "نورد استریم" کار گذاشته اند

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2023
عضو شوید
یک روزنامه نگار امریکایی گفت، که شناگران امریکایی در زیر نورد استریم مواد منفجره کار گذاشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، سیمور هرش روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر در ویب سایت خود به نقل از یک منبع آگاه نوشت، که شناگران امریکایی تابستان گذشته مواد منفجره را در زیر خطوط لوله گاز نورد استریم نصب کردند، که نارویژی ها سه ماه بعد آن را فعال کردند.
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2022
خرابکاری در نورد استریم
او نوشت: "تابستان گذشته، شناگران نیروی دریایی، که زیر پوشش یک رزمایش ناتو موسوم به بالتوپس 22 کار می کردند، مواد منفجره فعال از راه دور را نصب کردند که سه ماه بعد از چهار خط لوله نورد استریم را نابود کرد".
خاطرنشان می شود، که در 26 سپتامبر، یک هواپیمای نیروی دریایی ناروی یک شناور سونار را پرتاب کرد که با کمک آن مواد منفجره فعال شد.
یادآوری می کنیم، که جریان شمالی/ نورد استریم یک خط لوله صادراتی از روسیه به اروپا از طریق دریای بالتیک است. به طور مستقیم بزرگترین میادین گاز طبیعی روسیه و مصرف کنندگان اروپایی را به هم متصل می کند و کشورهای ترانزیت را دور می زند.
از پایان ماه اگوست سال گذشته، عرضه گاز از طریق نورد استریم متوقف شده است. "گازپروم" این را با نقص های شناسایی شده در تنها واحد پمپاژ گاز در ایستگاه کمپرسور "پورتوایا/ Portovaya" توضیح داد.
در پایان ماه سپتامبر، انفجارهایی به طور همزمان در دو جریان نورد به وقوع پیوست. اپراتور Nord Stream AG گزارش داد، که وضعیت اضطراری در خطوط لوله گاز بی پیشینه است و تخمین زمان تعمیر غیرممکن است. ولادیمیر پوتین این حادثه را یک حمله تروریستی آشکار خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала