کلوپ ویدیو

قمی: داعش در افغانستان ادامه حضور امریکا در این کشور است + ویدیو

© Sputnikحسن کاظمی قمی، رییس نمایندگی سیاسی (سفارت) جمهوری اسلامی ایران در افغانستان
حسن کاظمی قمی، رییس نمایندگی سیاسی (سفارت) جمهوری اسلامی ایران در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2023
عضو شوید
حسن کاظمی قمی، رییس نمایندگی سیاسی (سفارت) جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در چارچوب پنجمین نشست درباره افغانستان در مسکو در مصاحبه اختصاصی به سوالات خبرنگار اسپوتنیک پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، حسن کاظمی قمی، رییس نمایندگی سیاسی (سفارت) جمهوری اسلامی ایران در افغانستان در چارچوب پنجمین نشست درباره افغانستان در مسکو در مصاحبه اختصاصی به سوالات خبرنگار اسپوتنیک پاسخ داد:
سوال: با به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان، وضعیت داعش در این کشور به چه صورت است، قدرت آنها در مقایسه با دوران پیش از طالبان در چه سطحی قرار دارد؟
جواب حسن کاظمی قمی: نقشی که داعش در افغانستان در حال حاضر ایفا می کند، همان نقشی است که نظامیان اشغالگر آمریکایی به بهانه ایجاد امنیت در افغانستان داشتند. امروز داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش است. چیزی که در حال حاضر در افغانستان خود را نشان می دهد، مشاهده گسترش حرکت ها و ساختارهای تروریستی از جمله داعش می باشد.
امروز داعش به طور قطع مورد حمایت آمریکا و متحدان آن به خصوص انگلیس قرار دارد. پیدایش موضوع داعش خراسان که یکی از نگرانی های کشورهای آسیای میانه نیز می باشد، سیاستی است که آمریکا در این منطقه دنبال کرده و به بهانه وجود تروریست ها و ناامنی در منطقه است.
پنجمین نشست دبیران شورای امنیت درباره مسائل افغانستان در مسکو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2023
دبیر شورای امنیت ایران: درگیری در اوکراین و ایجاد داعش نتیجه سیاست امریکا بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала