- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

عقب نشینی نظامیان اوکراینی در کرمنایا

© AP Photo / Rodrigo AbdУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2023
عضو شوید
افسر ماروچکو از لوهانسک: حمله نیروهای روسی منحجربه عقب نشینی نظامیان اوکراینی در نزدیکی Kremennaya شد.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال بازنشسته لوهانسک آندری ماروچکو گفت که سربازان نیروهای مسلح اوکراین در حال ترک مواضع در منطقه کرمنایا هستند، جایی که نیروهای روسی اکنون در حال پیشروی هستند.

وی افزود: "در منطقه شهر کرمنایا، ترک غیر مجاز مواضع توسط پرسنل نظامی اوکراینی مشاهده شد. در جریان آزادسازی موفقانه، پرسنل نظامی ما به سطح پایینی از وضعیت اخلاقی و روانی در صفوف تشکیلات مسلح اوکراین در کرمنایا مواجه شدند."

به گفته ماروچکو، برخی از سربازان بدون تلاش برای مقاومت، مواضع خود را ترک می کنند و واحدهای ناسیونالیستی که کی‌یف برای مهار نیروهای خود در این منطقه مستقر کرده است، از عهده این وظیفه برنمی آیند.
در ماه های اخیر، نبردهای شدیدی در منطقه کرمنایا و سواتوو در لوهانسک در جریان است. ارتش اوکراین مرتباً این شهرها را گلوله باران می کند و سعی می کند از طریق دفاع روسیه عبور کند، اما تمام حملات آن متوقف می شود. نیروهای مسلح اوکراین در آنجا متحمل خسارات سنگینی شده اند.
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
تحرکات نیروهای مسلح روسیه در سراسر جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
شکست نیروهای اوکراینی در منطقه دوورچنویه خارکوف
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала