این قوی ترین زلزله از سال 1759 در سوریه می باشد

© AFP 2023 / Abdulaziz Ketaz Жертвы землетрясения в сирийской Зардане
Жертвы землетрясения в сирийской Зардане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2023
عضو شوید
رائد احمد، مدیر مرکز زلزله شناسی سوریه طی گفتگو با اسپوتنیک عربی درباره زلزله‌های شدید در جمهوری عربی اظهار داشت که قوی‌ترین تکانه‌ها در مناطقی رخ داد که صفحه‌های عربی و اوراسیا با هم برخورد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مناطق شمالی سوریه مانند حلب، حماه، ادلب تحت تهدید زلزله قرار دارند، اما لرزش این زلزله در سایر ولایت های کشور نیز احساس می شود. زیربنا های جمهوری، به ویژه پس از جنگ، به شدت ناپایدار است. زلزله های قدرتمند ترکیه به شکل ضعیف تری به خاک سوریه رسید. و تخریب بسیار ضعیف تر است. توانایی مقاومت در برابر چنین عناصری به طور مستقیم به سطح طراحی اشیاء، درجه حفاظت از آنها با در نظر گرفتن مطالعات قبلی بستگی دارد.
زلزله در مرز ترکیه و سوریه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2023
چندرسانه ای
زلزله در مرز ترکیه و سوریه + داده نمایی
این زلزله ها بیشترین ضربه را به محله های فقیر نشین زد و تنها شفاخانه ها در اثر تکانه های متوسط ​​آسیب دیدند. به این معنی که برخی از سازه ها قادر به مقاومت در برابر ضربه هستند، در حالی که برخی دیگر آسیب پذیرتر هستند. علاوه بر این، عوامل متعددی در وقوع زلزله وجود دارد.
این قوی ترین زلزله از سال 1759 در سوریه است. شهرها و بخصوص روستاها از چنین پس لرزه ها رنج می برند. من فکر می کنم در آینده ممکن است هنوز زلزله های ضعیف تری در سوریه رخ دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала