- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نبردهای شدید خانه به خانه در آرتموفسک

© AP Photo / LibkosКлубы дыма над Бахмутом (Артемовском)
Клубы дыма над Бахмутом (Артемовском) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
عضو شوید
بنیانگذار گروه "واگنر" گفت، که نبردهای شدید در آرتموفسک برای هر خانه ای انجام می شود.
به گزارش اسپوتنیک، ایوگنی پریگوژین بنیانگذار گروه واگنر گفت، که نبردهای شدید در آرتموفسک برای هر ساختمانی در جریان است.
به گفته سرویس مطبوعاتی شرکت کنکورد پریگوژین: "من وضعیت را روشن می کنم. نیروهای مسلح اوکراین در هیچ کجا عقب نشینی نمی کنند".
پریگوژین تصریح کرد، که ارتش اوکراین همچنان به مواضع خود در مناطق شمالی، جنوبی و شرقی شهر ادامه می دهد.
Боец ЧВК Вагнер на окраине Бахмута в Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2023
امریکا گروه واگنر را یک سازمان جنایتکار اعلام کرد
امروز، یکی از جنگجویان گروه واگنر گفت، که در جنوب آرتموفسک، نیروهای مسلح اوکراین شمار بیشتری از واحدهای نظامی را که از اوکراینی‌های بسیج شده استخدام می‌شوند، به نبرد می‌اندازند.
به گفته وی، در این منطقه نبردهای سنگین شهری در جریان است.
یادآوری می کنیم، که آرتموفسک در بخش زیر کنترل جمهوری خلق دونتسک کیف، در شمال شهر بزرگ گورلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نظامی اوکراینی در دونباس است. درگیری های شدیدی در شهر جریان دارد. روز جمعه، ایگور کیماکوفسکی، مشاور سرپرست دنیس پوشیلین، رئیس جمهوری خلق دونتسک گفت، که نیروهای مسلح به محاصره عملیاتی شهر نزدیک هستند. اکنون ارتش روسیه خود را در مرزهای شرقی مستقر کرده است و توپخانه‌ها همه راه‌های شهرک را کنترل می‌کنند. همانطور که پریگوژین پیش از این توضیح داد، هدف از آزادسازی آرتموفسک جلوگیری از اقدامات تهاجمی نیروهای اوکراینی "در هر جهت" است، زیرا کیف باید از تمام واحدهای آماده رزم خود برای دفاع از شهر استفاده کند.
از 24 فیبروری، یک عملیات نظامی ویژه در اوکراین در حال انجام است. ولادیمیر پوتین آن را هدف نهایی از آزادی دونباس و ایجاد شرایطی که امنیت روسیه را تضمین می کند، خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала