هشدار مدودف در مورد حملات احتمالی کریمه

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев во время интервью ведущему программы "Вести в субботу" Сергею Брилеву
Председатель правительства РФ Дмитрий Медведев во время интервью ведущему программы Вести в субботу Сергею Брилеву - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
عضو شوید
مدودف به "باند معتادان اوکراینی" در مورد انتقام برای حملات احتمالی به کریمه هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه، دیمیتری مدودف، از مقامات اوکراینی خواست تا درک کنند که حملات به کریمه با استفاده از هر نوع سلاحی با "انتقام اجتناب ناپذیر" مواجه خواهد شد.
مدودف در صفحه توییتر خود نوشت: "قوانین بین‌الملل به اراده مردم احترام می‌گذارد. حمله بر کریمه به معنای حمله به روسیه است. باند اوکراینی معتادان به مواد مخدر باید درک کنند که چنین حملاتی با استفاده از هر نوع سلاحی با انتقام اجتناب‌ناپذیر مواجه خواهند شد."
میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس دفتر ولادیمیر زلنسکی، پیشتر گفته بود که کیف قصد دارد "کریمه را با یک حمله معمولی و در مدت زمان بسیار کوتاه دوباره بدست آورد.
سرپرست وزارت امور داخله اوکراین، ایگور کلیمنکو، به نوبه خود، از آغاز تشکیل لوای تهاجمی ارتش، پولیس و پولیس سرحدی برای تصرف کریمه و دونباس خبر داد.
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2023
مدودف: شکست تحریم های غرب در روسیه
از 24 فبروری 2022، روسیه عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام می دهد که هدف نهایی آن همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند. پس از آغاز عملیات ویژه، مقامات کیف بارها برنامه‌های خود را برای آغاز عملیات تهاجمی در کریمه، از جمله در پس‌زمینه گزارش‌هایی مبنی بر عرضه جدید تسلیحات غربی، اعلام کرده‌اند.
در کریمه، چنین تلاش هایی را انتحاری نامیدند و اشاره کردند که تصرف بخشی از قلمرو از یک قدرت هستوی قدرتمند به سادگی غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала