مدودف: ایالات متحده می تواند با اشاره انگشت به درگیری در اوکراین پایان دهد

© Sputnik / Алексей НикольскийЗаместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa
Заместитель председателя Совета безопасности России Дмитрий Медведев выступает на оперативном совещании президента РФ с постоянными членами Совета безопасности РФ (21 февраля 2022). Москвa - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
عضو شوید
مدودف: ایالات متحده می تواند با اشاره انگشت به درگیری در اوکراین پایان دهد، اما علاقه ای ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه دیمیتری مدودف در مصاحبه ای با روزنامه نگار نادانا فردریکسون که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، بیان کرد: اگر ایالات متحده واقعاً می خواست به درگیری در اوکراین که توسط آنها تحریک شده بود پایان دهد، می توانست با یک انگشت این کار را انجام دهد، اما "سالمندان واشنگتن" در دولت ایالات متحده و "شاهین ها" در کنگره به سادگی علاقه ای به این موضوع ندارند.
مدودف گفت: "اگر واشنگتن واقعاً می‌خواست به جنگی که خودش برانگیخته بود پایان دهد، می‌توانست این کار را با یک ضربه انگشت انجام دهد و به نوکرهای داروخورده‌اش دستور دهد پشت میز مذاکره بنشینند. اما سالخوردگان واشنگتن در دولت آمریکا و شاهین‌ها در کنگره، به این موضوع هیچ علاقه ای ندارند".
دومای دولتی روسیه، دوما روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2023
دومای روسیه: حملات راکتی آمریکا به کریمه را می توان به عنوان اعلان جنگ تلقی کرد
روسیه از 24 فبروری عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" خواند.
به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
پوتین پیش از این گفته بود که غرب در تلاش است تا برای فروپاشی روسیه یک منطقه محاصره ضد روسیه در اوکراین ایجاد کند و برای جلوگیری از آن عملیات ویژه ای آغاز شد.
همانطور که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل در قلمرو بریتانیا، آلمان، ایتالیا و کشورهای دیگر دخالت دارند."
تخصیص بودجه در پنتاگون جهت تولید موشک های ضد تانک برای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
پنتاگون صلاحیت استفاده از بمب های GLSDB بمنظور حمله به کریمه را به اوکراین واگذار کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала