نخست وزیر ایتالیا: زلنسکی به دنبال پیدا کردن راهی برای آغاز گفتگو با روسیه است

© AP Photo / Andrew MedichiniGiorgia Meloni
Giorgia Meloni - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
عضو شوید
نخست وزیر ایتالیا گفت زلنسکی در حال کار بر روی طرحی برای آغاز گفت وگو با روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، جورجیو ملونی، نخست وزیر ایتالیا گفت که ولودیمیر زلنسکی در حال کار بر روی طرحی است تا اجازه دهد گفتگوی مسالمت آمیز آغاز شود.
او در برلین پس از گفتگو با اولاف شولتز صدراعظم آلمان گفت: "کمک به اوکراین تنها راه برای آوردن بازیکنان فعلی به میز مذاکره است.
به گفته وی، او با زلنسکی در مورد سفر به کی‌یف قبل از سالگرد آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین به توافق رسیده است.
Президент Украины Владимир Зеленский во время своего визита в Донецкий и Харьковский район - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
زلنسکی: نیروهای اوکراینی آرتموفسک را تسلیم نخواهند کرد
او در حال کار بر روی طرحی برای باز کردن گفت‌وگو است و برای رسیدن به صلح عادلانه باید تلاش‌های خود را افزایش دهیم. اما اگر فکر می‌کنیم برای رسیدن به صلح باید از آزادی مردم جلوگیری کنیم، این ملونی گفت، بنابراین تنها امکانی که ما داریم کمک به اوکراین است. سخنان او از شبکه خبری راینیوز24 پخش شد.
روسیه در 24 فبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد زورگویی و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرملیتازه کردن و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
Президент РФ Владимир Путин на заседании Государственного Совета по вопросам реализации молодёжной политики в современных условиях - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
ماموریت اصلی روسیه از دید پوتین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала