حمله به خانه خبرنگاران ریانووستی روسیه در آلمان

© Sputnik / Alexander Kryazhev  /  مراجعه به بانک تصاویر Трансляция на стенде РИА "Новости" выступления президента РФ Владимира Путина
Трансляция на стенде РИА Новости выступления президента РФ Владимира Путина  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
عضو شوید
سرگئی فئوکتیستوف، رئیس سازمان Rossiya Segodnya اظهار داشت که به گفته رسانه های آلمانی، فرد بازداشت شده مظنون به دست داشتن در حمله به خانه ای در برلین غربی، جایی که خبرنگاران ریانووستی در آن زندگی می کنند، چند روز قبل از حادثه در مقابل ساختمان دیده شده است.
به گزارش اسپوتنیک فئوکتیستوف گفت: "این شخص تقریباً یک هفته قبل از این رویداد، در نزدیکی خانه ما دیده شد. این اوست.ممکن این شخص دیمیتری باگراش باشد که علیه پوتین (ولادیمیر رئیس جمهور روسیه) اردوگاه های خیمه را برای دگرباشان سازماندهی کرده است."
به گفته وی، باگراش در موتر خود در نزدیکی ساختمان نشسته بود و به یکی از کارمندان آژانس که در حال عبور بود، حرکات غیر اخلاقی نشان داد.
بازداشت گروه تروریستی آلمانی در آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2018
بازداشت گروه تروریستی آلمانی در آلمان
فئوکتیستوف گفت: "حتی قبل از آن، در 3 مارچ، او آدرس ما را در شبکه های اجتماعی با فراخوانی به "دوستان چچنی" منتشر کرد تا "لانه تبلیغات روسیه" را به خاطر بسپارند. ما به پولیس خبر دادیم.
گفته شد که آخرین بار در حدود دو ماه پیش از مامورین قوای انتظامی در مورد پیشرفت تحقیقات پرسید، سپس آنها از گفتن خودداری کردند و توضیح دادند که درباره پیشرفت تحقیقات حتی برای افرادی متضرر نیز اظهار نظر نکرده اند.
وی افزود: در خصوص دستگیری مظنون، پولیس هنوز اطلاعات در این عرصه نیست.
قابل ذکر است که عصر چهارشنبه، دویچه وله (شرکت تلویزیونی و رادیویی که در فدراسیون روسیه به عنوان عامل رسانه های خارجی شناخته می شود) گزارش داد که دیمیتری فعال روسی به ظن تلاش برای آتش زدن دفتر اخبار روسیه در برلین بازداشت شده است. آژانس ریانووستی در برلین. یکی از گفتگوهای این نشریه از محیط زیست مظنون گفت که حالا این فعال در یکی از توقیف خانه های پایتخت آلمان محافظه می شود.
ساختمانی که خبرنگاران ریانووستی و خانواده هایشان در آن زندگی می کنند در ماه می سال گذشته مورد حمله قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала