تاکید روسیه و چین بر نگهبانی از فرمانروایی دو کشور

© Depositphotos.com / RyzhovФлаги России и Китая
Флаги России и Китая - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2023
عضو شوید
روسیه و چین بر انگیزه شان برای نگهبانی از فرمانروایی دو کشور تاکید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و ما ژائوسو معاون وزیر خارجه چین قصد خود را برای نگهبانی از فرمانروایی دو کشور تایید کردند.
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، که سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و ما ژائوسو معاون نخست وزیر امور خارجه چین قصد مشترک خود را برای نگهبانی از حاکمیت هر دو کشور و ایجاد نظم جهانی چندقطبی عادلانه‌تر با هم تایید کردند.
Штаб-квартира НАТО в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2023
چین: ناتو آمادگی جنگ مستقیم با روسیه را می گیرد
در بیانیه ای این وزارت آمده است: "این خواست دوباره تأیید شد که به طور قاطعانه از حاکمیت، امنیت و منافع توسعه دو کشور نگهبانی شود تا به طور مشترک نظم جهانی عادلانه تر، دموکراتیک تر و چند قطبی ایجاد شود".
افزون بر این، در این نشست، لاوروف و ژائوزو به طور مشترک بر رد سیاست‌های تقابل‌آمیز و تلاش‌های تک تک کشورها برای مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، مهار توسعه آنها با تحریم‌ها و دیگر روش‌های نامشروع اشاره کردند.
وزارت خارجه روسیه افزوده است: "در این گفت و گو، سرگئی لاوروف از وضعیت کنونی روابط روسیه و چین که به طور پویا مطابق با توافقات حاصل شده در گفتگوی رهبران دو کشور در 30 دسامبر 2022 در حال توسعه است، قدردانی کرد. مسائل مربوط به اجرای عملی آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала